Index - more details. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Index - more details. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Index - more details.

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

22 Juli 2009 | Portugal, Lissabon

16 juli 70 euro opgenomen met betaalpas
17 juli laatste geldopname betaalpas 50 euro in Madrid
22 juli 's avonds mail van Albert aan Rein vanuit Lissabon
23 juli mail van Albert aan Rein en mamma
Lieve Vrienden en Famillie.

Hallo Iedereen.

Ik zal eerst samenvatten wat er gebeurt is in het verleden, door in gedachte terug te gaan in de tijd:

5 Dagen geleden ben ik aangekomen in Tamera, Een week daarvoor (op een zondag) in Lisboa. Daarvoor heb ik proberen te liften door ´extrema dura´ en weer daarvoor was ik in Talavera de la Reina en heb daar vanalles meegemaakt. En weer daarvoor was ik 2 dagen in Madrid. Ik had een bus genomen vanaf Barcelona. En de dag daarvoor was ´ the best party of that month´ die we uiteindelijk nooit hebben kunnen vinden :P.

Oke, ik zal weer beginnen waar ik vorige keer gebleven was, of misschien wat ik nog niet verteld had omdat ik wou dat niemand zich zorgen zou maken. (ik ben er achter gekomen dat ik beter alles gewoon eerlijk kan vertellen want anders raken mensen in de war, ik zal vanaf nu afaan weer zo eerlijk mogelijk weer dingen vertellen.)

Ff in het engels want ik heb het meegemaakt in het engels en spaans en anders is het verwarrend.

So, I was in Barcelona and was in the partying mood, and was with 3 brazilian guys. 2 of these guys I met before when my friend Marco visited Amsterdam so I trusted them fully and we had a lot of fun going out. And ofcoarse there was no reason not to trust them, they where all students like me.

We stayed on the 5th floor of a really shitty old, half broken down appartment that had not been cleaned for over a month because the guys went on vacation and nobody had enough energy to clean everything. This was pretty extreme, even for the dirty city Barcelona.

So I helped the guys clean up there place and that really was good for the *positive energy*(:P) there.
One evening I decided that I wanted to climb the roofs so I did. I found like a route that was apperently used be4 by workers that installed things like the water and electric system. It was a bit of a mess on the roofs as well, but that made the adventure more exciting. So I found a route (I knew that everyone was either sleeping or diddin´t care about me being there). I did this route 3 times. On the second time I took one of the brazilian guys with me, and found out half way that he was afraid of hights, but used to stuff like this so everything was okey.

The 3e time I did the rout faster and when I tought I really would be alright I !***Crash!!* broke a piece of the roof with my hand, with intuition I used my arms and legs to break my fall and got stuck, I only fell like 60 cm down, but I now had a big cut about ------- this big (1,5 cm) just under my right knee. (I still have the scar.)


I´m going to have to contenue my story an other time because there is only 1 computer for all the young people here, and i need some respect for this system... cya!






p.s. Ik schrijf dit op om duidelijk te maken voor anderen wat er gebeurt is, maar ook (en misschien vooral) voor mezelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 58092

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: