Verduidelijking - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Verduidelijking - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Verduidelijking

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

20 Juli 2009 | Portugal, Lissabon

NL Verduidelijking:
Beste vrienden, famillie en bekenden.
eerst dit:
ik ben (ongelovelijk veel) verandert, jullie zijn verandert, basta. Ik spreek nogsteeds nederlands en Engels, maar nu ook spaans, een stuk meer duits en ik begrijp zelfs de basis van portugees (als je 6 weken in portugal bent en al spaans kan is het niet ongelovelijk moeilijk)
IK heb ontzettent veel meegemaakt en 1 ding dat ik geleert heb is dat
NL (Dutch language = NL) : Ik kan en zal proberen (nu en in de rest van dit verhaal) alles uit te leggen en te bewijzen voor zover dat interessant is voor mij of voor anderen(ook voor famillie vrienden die mij ondertussen niet meer begrijpen).
Alsjeblieft; als je dit niet wil lezen, of als je je ergert aan mijn verhalen... *-*
Als iemand zich ergert aan mijn verhalen, kan de betreffende persoon dat aan mij melden in een e-mail, ik zal dan zorgen dat de betreffende persoon verwijdert word uit de mailing list.
Als jullie nog vragen, hebben kunnen jullie me emailen
En als er iemand is die wil vertellen hoe het met hun gaat zou ik ook graag van jullie hore. Ik heb op het moment gewoon te veel contacten en ik vind het ontzettent moeilijk om rekening te houden met iedereen.
Vergeef me alsjeblieft voor mijn luiheid, mijn egoisme en mijn verwarring in het verleden...
E-Mail: albertbaarsma@gmail.com

P.S. Ik zal weer wat persoonlijke mailtjes sturen als ik weer tijd heb.. eerst wil ik mijn verhaal uitwerken voor dat ik het vergeet!
Dit alles is de waarheid vanuit mijn perspectief.


SAMENVATTING
-Hitch hiking adventure -->
- Holland, biological farm of cyriel in New
- Barcelona cut in leg --> african doctor(very nicely done)
--> one day and night of rest, healing incredibly fast.
- second day already jumping on one leg up and down he stairs
- Night after, party I could walk again.
-2 days later Madrid,
- 3 days later Talavera de la Reina
--> Zeer verwarrende spaanse stad, veel avonturen, ongelovelijk, incredible place. 4 dagen gebleven.
--> opnieuw liften --> liften mislukt maar er bleek een 'route extrema dura' te bestaan voor.. tja hoe kan ik dat nau uitleggen.
--> Lisabon, Ongelovelijke avonturen meegemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 58090

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: