Vanuit Tamera, deel 2 van´t verhaal. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Vanuit Tamera, deel 2 van´t verhaal. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Vanuit Tamera, deel 2 van´t verhaal.

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

06 Augustus 2009 | Portugal, Lissabon

Mijn verhaal:

Ik kan bijna niet beginnen uit te leggen wat ik allemaal heb meegemaakt. Het was als een film, en ik kan het simpel weg niet uitleggen omdat het een verhaal is (met actie, avontuur!) dat.... zeer moeilijk is uit te leggen omdat het best wel complex is. Eerlijk gezegt zou ik het op het moment niet weten hoe ik het zou moeten vertellen, maar ik zal het proberen (lets see what happens)


Verhaal:
Dus.. na mijn klunzige actie kon ik alleen nog maar hinken op 1 been. De 5 hechtingen onder mijn rechter knie weerhielden mij er echter niet van om 5 trappen af te dalen om wat boodschappen te gaan doen in het winkeltje 2 huizen verder.

Het verbaasde me dat de brazilaanse jongens zich niet druk om mij maakte, maar eigenlijk waardeerde ik de non sress, no bullshit. 1 van hun was doctor en hij vond dat ik de 2e dag wel al een beetje kon gaan lopen, geen probleem..

Dus, de 2e avond deed ik dat dan maar gewoon, gezellig met de braziliaanse jongens mee die mij ondertussen al veel van hun taal hadden geleerd
cool = J´Boa!, Legou! en Trenquillo is relax, net als in het spaans. Ook deed ik mee aan het spelletje 'Que Delicia'(=how beatiful) elke keer als er weer zo´n geweldige chicka langs kwam.

4 days after my little leg cut I felt it was time to go. I could walk again with my backpack on and I took a bus to Madrid. The same bus I took 1,5 years ago...

In madrid wou ik gaan couchsurfen en de avond ervoor had een Americaans meisje gereageert: 'I am buzy but you can come '

en daar begon mijn avontuur in madrid...


P.s.
Ik ben bang dat ik ondertussen heel erg ben achter geraakt op mijn verhaal en dat ik niet alles hier kan vertellen omdat het gewoon te veel is wat ik heb meegemaakt.

Als ik wil vertellen wat er gebeurt is tussen barcelona en lisabon ben ik nog vele dagen bezig met typen, en daar heb ik geen zin in, dus dan doe ik ´t niet.

Wat ik wel kan vertellen is dat het goed met me gaat, Tamera is echt een healing village en een Paradijselijk oort waar de mensen vanuit hun hart durfen te leven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 58089

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: