Studying! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Studying! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Studying!

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

22 Oktober 2008 | Nederland, Arnhem

For your information:
- I study forest and Nature mangement on the University in Arnhem
- I opend my couch, you can visit me via couchsurfing :)

Okey enough. Status, after I came back from an ecodorf with my mother, I did not go home. No, I slept 1 night at my aunts house and the next morning I took my small tent to velp, to be more exact, to hogeschool van larenstein, where I study, and I went straight to the intoduction week.. Which was fun and don't really remember. but it involved going out late and early mornings, playing guitar.
After the introweek there was a weekend I went to. and after that week I stayed in diffrent peoples places while my study had already started.

The first weeks I diddn't have a room to rent, and managed to sleep here and there for almost 4 weeks.

.. now i've had this room for 3 weeks and have been studying like crazy, very buzy, a lot busier then traveling :P and just as educational. I'm learning a lot, i'm glad i'm studying =D

Alright friends,

Cya later

  • 21 Oktober 2008 - 22:42

    Albert:

    Oeps
    ik wou het niet naar iedereen versturen.. ik was eigenlijk dit als een soort van log aan het bijhouden, ook omdat er een ad op deze site word geplaats waar ik straks 8 euro per maand voor krijg ofzo :P naja, ik hoop dat ik jullie niet stoor met deze engelstalige log!

  • 22 Oktober 2008 - 10:10

    WAT Een Bagger:

    alles voor 8 eurie:P? denk dat je gewoon graag met jezelf praat

  • 22 Oktober 2008 - 18:49

    Albert:

    Neee.... dat is niet zo!

    Ik doe het niet voor de 8 euro , teurlijk niet mr.bagger ... ik hou graag mijn dagboek bij en spreek inderdaad graag mijn gedachtes uit...

  • 30 Januari 2009 - 10:29

    Barbara Pouw-van De :

    Hoi Albert,

    Ik was nieuwsgierig hoe het met jou, Rein en je moeder gaat en ik herinnerde me deze site.
    Zo te lezen gaat het erg goed met je. Leuk hoor, zo'n blog. Bevalt het studeren een beetje?
    Oscar groeit als kool. Hij wordt al een echte peuter. Hij is gek op auto's en alles wat rijdt. Soms praat hij in zijn slaap en zegt dan; auto, vroem vroem.
    Ik doe allerlei vrijwilligerswerk. Ik doe rondleidingen in een historisch huis en werk in het caf

  • 30 Januari 2009 - 10:30

    Barbara Pouw-van De :

    Hoi Albert,

    Ik was nieuwsgierig hoe het met jou, Rein en je moeder gaat en ik herinnerde me deze site.
    Zo te lezen gaat het erg goed met je. Leuk hoor, zo'n blog. Bevalt het studeren een beetje?
    Oscar groeit als kool. Hij wordt al een echte peuter. Hij is gek op auto's en alles wat rijdt. Soms praat hij in zijn slaap en zegt dan; auto, vroem vroem.
    Ik doe allerlei vrijwilligerswerk. Ik doe rondleidingen in een historisch huis en werk in het cafe van de kinderboerderij.
    Met ons gaat alles dus erg goed.
    Groetjes,

    Barbara

    barbara@kwenie.org

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 58078

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: