YEAH! - Reisverslag uit Avalon, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu YEAH! - Reisverslag uit Avalon, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

YEAH!

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

19 December 2006 | Australië, Avalon

Hallo iedereen!
Het gaat goed! Ik heb het weer voor elkaar gekregen om 42 uur in de week te werken.. enweer 680 dollars verder! En met m'n kin gaat het ook steeds beter, na werk ga ik vaak ff een duik nemen tegen een grote oceaan golf ;) en ff vermoeid neervallen op het strand... na die 2 min lopen vanaf het hostel ;) Heb in 2 dagen 2 verschillende baantjes gehad.En bijde had ik geluk mee gehad! Ik stond best wel onderaan op de joblist, en er waren geen baantjes voor zondag.. maar... ik kon tog gaan werken! Eerste keer had het meisje die de joblist beheerde mij stiekem een beetje voorgetrokken, en me tog een baantje geven, en de 2e keer had Mosh, een aardige irakeese kerel, 2 baantjes, en mocht ik er 1 gaan doen. De eerste was weer "gardening" maar de locatie.. een dikke villa van een accountent/telecom van azie consultent. Met een geweldig uitzicht op pitwatter, een meer met een heleboel rijkeluis boten. Met een geweldig tuin in Japanse stijl... Hoog gras met stepstones... en achterin een groot zwembad.. daar zou ik wel willen wonen! Toen ik daar over de stepstones liep zag ik daar nog een hagedis van minstens een meter. Er zouden in de achtertuin ook 1,5m slangen zitten, maar die heb ik niet gezien. Ik trouwens samen met een franse Alaxander aan het werk. En van de big boss kregen we morning tea, lunch, en na het werken nog gebak, fruit, en brootjes, en ijswater. Het werk zelf was redelijk zwaar.. maar goed te doen. Alexander die voor het eerst werkte in australie vond van niet! Na het werk naar het hostel gebracht, toen zwembroek aan, en naar het strand, daar aangekomen neergekrashed.. en na 10 min weer opgestaan en in het water gerend. En geprobeerd te Body surfen... (surfen zonder bord :P) de dag erna heb ik ook gewerkt... Dat baantje van mosh was afwassen. En dat heb ik ook de heledag gedaan, rondgerend op 2 vierkante meter. Afwassen, afwassen, afwassen... naja, voorspoelen, en dan de machiene het werk laten doen (zelfde afwas-machiene als in "het paradijs" in enschede). Het was een klein restraurantje waar redelijk lux eten en koffie werd geserfeerd. Behalfe afwassen mocht ik ook af en toe een smoochie(milkshake) maken met zo'n mixmachiene, in een glas schenken, rietje, doorgeven.... en de rest wat in die mixer zat in een glas en zelf opdrinken ;) heb smaken.. koffie, banaan, aardbij, bosbes gehad denk ik.. nog het meeste Ijs-koffie... Verder stond ik het dichtst bij de I-pod en volume knop(you can be the DJ Al :P), en die mocht ik ook bedienen. (this is a good song! turn it up!) heb daar 6,5 uur gewerkt, 15 p uur + 10 dolar fooi... Na het werk weer naar het strand gegaan... zelfde ritueel als de dag ervoor :P En nu zit ik hier illigaal te internetten... heb wel maximaal veel gewerkt, en voor vandaag was er Weer geen werk... dus heb een dag vrij. Ga proberen of ik ergens achter een bar kan komen te staan... En ohwja, kan vanafond ook nog naar de bowling club, want daar is een kerstfeest van de mensen die in dat restaurantje hebben gewerkt. dat doet me denken.. i case i don't see you... Fijne kerst iedereen! groetjes uit australie,Albert

  • 19 December 2006 - 18:39

    Jasper:

    ey albert jij ook nog fijne kerst daar he,.. HOPELIJK HEBBEN WIJ WEL SNEEUW!!!:P hahaha zie je lateeeer!

  • 23 December 2006 - 11:04

    Albert:

    Dankjewel jeroen ;) misschien volgende keer proberen om een paar alinea's in mijn verhaal te laten :P

  • 24 December 2006 - 18:26

    Arjen:

    Hey albèrrrrr, Alles goed? pf kben echt jaloers man.. fuck, t'is daar echt hemels niewaar(a)?? pff.. en lekker cash verdienen;) achja die vrije dagen van tijd tot tijd;) kom nou :D genieten man:D ej spreek je snel weer!! en Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar natuurlijk ;)!!

    Latâh!!

  • 27 December 2006 - 18:35

    Nick:

    Yow albert!
    Fijne kerstdagen gehad? iig veel plezier met je nieuwjaarswisseling daar. :-) Hoe ga je dat vieren daar?(veel bier zeker?)
    Waar zit je nu eigenlijk? nog steeds avalon? Ben je van plan om nog een x ergens nar toe te gaan??
    Njah, Viel spass in ieder geval.

    Groetjes, nick
    www.jugglers-ju20.tk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Avalon

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 58102

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: