Tommy emanuel - Reisverslag uit Melle, Duitsland van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Tommy emanuel - Reisverslag uit Melle, Duitsland van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Tommy emanuel

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

21 Augustus 2007 | Duitsland, Melle

Jah.. ik ben ook nog in duitsland geweest, om naar een consert te gaan van tommy emanuel, de beste gitarist ter wereld (op dit moment) Echt lijp hoe die kerel gitaar speelt... uiteindelijk zijn alleen rein en ik gegaan omdat hendrikus niet zo ver van huis durft... ofzo. Dus heeft mijn moeder ons daar gebracht.. en moesten proberen terug te komen. vanaf de duitse bahn hof..

En omdat we het niet voor elkaar kregen een kaartje te kopen hebben we maar zwart gereden, eerst naar Osnabruck... maar het was al laat.. 11 uur ofzo, en we probeerden een trein te krijgen naar enschede, maar die liep niet meer! dus wij ergens vragen wat dichter bij was... munchter

Dus wij naar munchter, weer zonder kaartje.. naja, die trein was tog bijna leeg.. maargoed.

In munchter nog een trein proberen te krijgen naar gronau.. er zou er volgens onze berekeningen er wel 1 nog op zondag lopen.. dus wij daar wacht... we hebben geen trein gezien..

naja we zijn uit eindelijk opgehaald door onze lieve moeder... die erg moe was en op de verkeerde weghelft ging rijden enzo.. die met moeite en redbull wegdronk om tog maar wakker te blijven... (lol)'

maar het is allemaal goed gekomen.. ik mocht weer naar huis..

Want ondertussen had die zelfde lieve moeder mij het huis uitgeschopt, van, ga wat doen.. dus ik naar frankrijk. met vacansoleil

einde duitsland..