Australian Livestyle - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Australian Livestyle - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Australian Livestyle

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

09 Januari 2007 | Australië, Sydney

Hey iedereen,

Ik moet ff melden dat het heel goed met me gaat, ik geniet hier elke dag van warm weer, en van het zwembad bij te warm weer ;). En anders zijn hier nog 101 canalen, 200 dvd's en een aantal grote TV's :).

Vorige vrijdag heb ik een push-bike (fiets) geleend en ben ik in 20 min naar het strand gefietst. Heuvel op en af... Heb een slot gekocht voor die fiets, en daarna een goeie plek uitgezocht met grote golven en daar wezen zwemmen. Daarna ff wezen rondkijken in Surfers Paradise (dat is trouwens een stad met 500 000 inwoners, heel toeristisch) Niks gevonden, en weer terug gegaan wezen zwemmen. Daarna was ik beetje uitgeput en ging terug.. Maar de terug weg was iets moeilijk te vinden dan de heenweg... Want eerder kon ik gewoon richting oceaan gaan...

Ben uiteindelijk terecht gekomen op een basketbal veldje. waar 7 mensen aan't streetbballen waren.. We need one more for 4 vs 4! Dus ik ging mee doen. Ik mocht zelfs Schoenen lenen van 1 van de australiers! Eerst fullcoard gedaan.. maar iedereen was te lui om te rennen, dus toen maar half coard 4 vs 4.. laggen :) Daarna heb ik de weg terug gevraagd. Ashvale. Daarna terug gefietst.. heuvel op.. en af racen.. toen ik eindelijk terug kwam was ik kapot.. en ben ik in het zwembad gedoken...


Die avond ben ik zelfs met de famillie uit eten gegaan in een lux restaurant, waar zij blijkbaar lid van waren.. en peter ook een appartement had... Ik vroeg naar typisch australisch eten, en dat was beef en groente :P. Heerlijk eten.. Na het eten liet peter mij de Gambling machiens zien. Waar hij voor mij 5 dollar in gooiden, mocht ik gaan gokken.. heb alles verloren :P. Daarna nog een paar drankjes gedronken aan de bar daar, en toen terug naar huis.

Volgende ochtent gingen Jeremy en James, de zoons van Peter naar het strand om daar Live guard te zijn voor de Surf club. En ik ging mee. Heb weer de hele dag rond het strand gehangen..

Die avond uit gegaan met James en zijn vrienden. Ik kon ff m'n ID niet vinden en 1 van die vrienden zij laat maar, niet nodig.. Dus wel.. Geen ID geen entree... dus uiteindlijk met z'n allen in een bar gaan zitten.. paar biertjes.. en daarna alweer terug, want 1 van hun moest al terug.. en daarna kon james niet meer auto rijden.. dus niet meer uit gegaan..

volgende dag had John me nodig om zijn spullen te verplaatsen. Dus ben de hele dag met hem me geweest. Verder heb ik die avond pannekoeken voor de fammielie gemaakt, een dubbele portie.. veels te veel... :P

Ik zit nu nogsteeds bij de Dornan's.. en zal hier nog wel een weekje zitten. Vanafond eindelijk uit, dus.. ik zie wel :)

groetjes
Albert

  • 10 Januari 2007 - 14:05

    Jeroen:

    heey albert vet dat je het naar je zin heb man. ik weet niet of het door je verblijf in australie komt maar volgens mij komen er met de dag meer spelfouten bij:P fammielie..dit is wel heel ernsig:P

    groet jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 58104

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: