still enjoying - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu still enjoying - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

still enjoying

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

10 Januari 2007 | Australië, Sydney

Hey iedereen.

Ben eindelijk uit geweest in surfers paredise naar een disco genaamd "the Prince Albert"
Ik was met Jeremy, de jongste zoon van peter(ook 18 jaar oud) , en 2 van zijn vrienden meegegaan met de auto naar the prince Albert. Daar aangekomen ging jeremy me ff voorstellen aan iedereen daar :P. Echt auwhoeren, laggen...

volgende ochtent beetje hoofdpijn, en moest al om 9 uur mee met john om hem weer te helpen zijn spullen verplaatsten. Was perfect weer om te werken, geen zon, en verder geen problemen. Alles opgeruimt.
Daarna weer terug, en van peter moest ik nog de planten van het tennisveld hier halen.. een nogal verwaarloosd tenisveld.. ongelovelijk, planten op het tennisveld.., en niet zulke kleintjes... Dus dat heb ik ook opgeruimt.

Trouwens de dag ervoor met een aqua blaster de bladeren overal weggeblazen.. daar kreeg ik zelfs voor betaald! 60 dollar.. natuurlijk zij ik dat ik 't niet wou... deze mensen zijn te aardig!

en hier zit ik alweer... 's avonds, naar australisch basketball aan't kijken. Melbourn Tigers vs .. SQU Dragons..

Laat weer eens een keer een berichtje achter voor me oke? anyone?! please?

Zijn jullie bevroren ofzo :P


groetjes uit Australie,
Albert

  • 10 Januari 2007 - 10:22

    Sven:

    albert je weet toch wel wat een prince albert is (een pircing) echt wat voor jou :P

  • 10 Januari 2007 - 15:20

    Nick:

    Wheee~!! :-)

    Lijp allemaal hoor, albert! :P

  • 10 Januari 2007 - 15:38

    Jeroen:

    nee prince albert was een homo:P was gewoon een dikke homobar waar je heen bent geweest;)

  • 10 Januari 2007 - 15:47

    Rein:

    Je hoeft niet bang te zijn dat we je vergeten hoor Albert, tenminste ik weet zeker dat mamma en ik je berichtjes met veel plezier lezen. Je schijnt het behoorlijk luxe te hebben, bofkont;) Dik geld en super vakantie hebben terwijl ik me hier rot werk voor bijna minimumloon:P Niet dat ik het niet leuk vind hoor;)

    Ben je eigenlijk nog wel van plan terug naar nederland te komen nu je het zo super hebt daar;)?

    Nog veel plezier

  • 11 Januari 2007 - 19:19

    Jasper:

    alerbt.. had je maar moeten reageren op al mijn berichtjes:P.. mofo! dacht nu eens van.. fuck hem!:P hehe gelukkig nog steeds naar je zin daar;) groetjes jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: