Crazy australians - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Crazy australians - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Crazy australians

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

15 Januari 2007 | Australië, Surfers Paradise

Hey iedereen,

Dankjewel voor al jullie spontane berichtjes :P. Ik ben trouwns nogsteeds van plan terug te komen.. ookal kan ik m'n verblijf misschien nog wel een maantje verlengen :).

Ik ben eindelijk weg gegaan bij de australiesche famillie, en naar een hostel in surfers paradise gegaan. John bracht me letelijk naar een hostel.. en daar zouden ze waarschijnlijk wel een plaats vrij hebben.. Niet dus.
Ik moest 20 min wachten totdat ze zeker wisten dat ze geen plaats voor mij hadden, dus ik moest naar een ander hostel... ik werd door de chauffeur daar gebracht naar het backpackers info centerum en daar werd mij vertelt dat alle backers vol waren... maar ik kon "next door" proberen. Dus dat heb ik gedaan. En next door kon ik verblijven in de kelder.. voor 15$ p night :). Heb de rest van die dag beetje rond het strand gehangen.

Volgende dag ben ik naar het theme-park "Wet and wild" geweest. kaartje gekocht bij een discount en toen in m'n 1tje daar naar toe gegaan. In de bus ernaartoe kwam ik 3 australische jongens tegen die blijkbaar een week er voor een jaarpas hadden gehaald voor "wet and wild" En ik ben uiteindelijk met hun meegegaan...

Daar aangekomen hebben we ergens onze spullen neergelegt en vervolgens gaan rennen van de ene naar de andere atracktie. Ze wisten waar alles was dus ik kon ze makkelijk volgen. overal tussendoor enzo.. over mensen heenspringen enzo.. zoekent naar de kortste wachtleinen.. Ze waren niet echt lief voor de live-guards daar, Ze kregen meerdere waarschuwingen. En uiteindelijk, nadat we ergens halverwegen in een gigaslide waren gedoken. Stond er onderaan een live-guard ons op te wachten, en die haalde de securety erbij.. Ik mocht blijven.. maar de andere 3 werden er uit gekickt... Dus ik was weer alleen.
De attracties waren trouwens lijp, je liep er overal in je zwembroek in, en je werd gegarandereerd wet. En dat mocht ook wel, want 't was +-30 graden die dag.
Nadat ik in de twister samen met een aboriginal guy was geweest (moest met 2) ging ik naar een andere atracktie waar ik 3 andere gestoorde australische gasten tegen kwam, die ookal gingen rennen van attraktie naar attraktie.. erg laggen.. Nog een foto gemaakt met bob the builder enzo, fluiten naar Random girls enzo, auwhoeren.. ik was kapot aan het eind van de dag. Ik kon erna een lift terug naar het hostel krijgen van die jongens...

Die avond ben ik nog uit geweest, weer meer australische crazy guys, en girls, tegen gekomen en hele avond geouwhoert, ik kwam ook nog jeremy tegen, en een bult van zijn vrienden... heb nog gepoolt daar.. naja.

Volgende dag ben ik weer mee geweest met de dornans, die een boat trip hadden georganiseerd met hun boat. Een langzame hous boat waar ik uiteindelijk op zat met 8 oude mensen en jeremy. Ik mocht op een makkelijk stuk de boot besturen. en aangekomen op de mooie lokatie heb ik een tochtje gemaakt achterop een jetski...

Na de boat tocht weer terug in het hostel gekomen ben ik nog in de stad wezen kijken met een andere austraische crazy guy, maar de stad op zondag was zo goed als leeg... dus weer vroeg terug gegaan.

Heb besloten om vandaag naar Brisbane te gaan. In mijn kamer zat een duitse jongen die ook naar brisbane ging, met zijn auto. En ik ga met hem mee vandaag, nadat ik hier klaar ben wezen internetten, en chillen op het strand ;). Wat ik in Brisbane ga doen zie ik daar wel weer...

Ik hou 't maar kort.. ik heb geen gratis internet meer :P. Weer niet bang om een reactie achter te laten hea! I'm lovin it!

groetjes,
Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 58106

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: