Ultemate Backpacking - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Ultemate Backpacking - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Ultemate Backpacking

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

25 Januari 2007 | Australië, Sydney

hey iedereen,

Guss it was a one time jeroen, die zit nu ongeveer in nieuw zeeland... Verder; m'n camera is op 't moment kapot, dus ff geen foto's... Voor m'n oude foto's moet je maar ff aan jeroen of jasper vragen eline ;)

M'n avontuur gaat weer verder; Ben had van het franse meisje gehoord over waar zij werkte op een tomaten-farm. Daar naartoe gebeld, en ze wouden wel 2 werkers!

Maar voordat we daar heen gingen moest ben langs brisbane om een paar van zijn klasgenootjes te ontmoeten. Maar zelfs daarvoor was het iedee om naar Australian Zoo te gaan (die van steve erwin). Dus dat eerst.

We vertrokken 's ochtens vroeg zodat we de hele dag de zoo konden bekijken. Maar alles duurde wat langer als we dachten.. en uiteindelijk besloten we naar 1 of ander strand te gaan. Daarna was het al veels te laat om naar de zoo te gaan. Uiteindelijk zijn we naar nog 2 andere stranden geweest. en daarna richting de zoo. We zochten naar een camping, en kwamen er achter dat waar we stonden ook een camping was.

Tegen deze tijd was m'n camera kapot. Er zit een zandkorreltje achter de lens... "lens error"... maar dat ga ik nog wel repareren.

De weg waaraan we stonden was die ochtent "Steve Erwin Road" genoemd. En daar sliepen we 20 meter vanaf.

Daar was ook een track van 1,3 km en die zijn we ff afgelopen. Daarna pasta+saus gekookt, gegeten, tent op gezet, en naar bed gegaan.

Volgende ochtent naar de australian zoo gegaan. "Crikey!" Allemaal vreemde australiesche dieren.. reuze schildpadden, koala's, 7 meter lange slangen, prachtige roof vogels, ect. Ook de crockedile show gezien, waar crokodillen de lucht in sprongen. Ben heeft een bult foto's gemaakt. En daar geeft hij mij nog wel een DVD van...

De dag erna naar brisbane gegaan. gratis gebruik gemaakt van de douche van de city backpacker, en gaan slapen voorin de auto.. Erig confortabel.. En nu zit ik gratis te internetten in het zelfde hostel. Ik moet maar eens gaan voor dat ze me hier uit kicken!

Wat betreft dat baantje.. gisteravond hoorde ik dat we pas op zondag konden beginnen.. dat betekend dat we nu 2 dagen niks te doen hebben. Dus gaan we maar naar Byron bay, om daar 2 dagen te surfen.

het is hier trouwens erg warm, 30 graden ofzo..

groetjes,
Albert

• 24 Januari 2007 - 22:29

Nick:

Ik moest je helpen herinneren om de volgende keer wat over je kin te vertellen, dus hoe get het daarmee??

En ik wil eigenlijk wel weten, hoe jij je camera wil gaan maken?? Volgens mij gaat je dat niet lukken... :-p ;-) Is het niet verstandiger als je het laat maken??
    Veel plezier met surfen!

Whee-man!

• 25 Januari 2007 - 11:11

Jeroen:

ach als ablbert zegt dat hij dat kan, kan hij dat ook;P fotocamera ,maken is bijna hetzelfde als een tent opzetten;P noem die tempraturen liever niet meer:P het is hier namelijk erg koud;)haha vreemde australische dieren;)komtie met een koala aanzetten:P die kennen we wel hoor!en ruezenschildpadden hebben we hier ook in de dierentuin;)

groet jeroen

• 27 Januari 2007 - 11:21

Jasper:

maar albert had ze nog nooit gezien! kan die vent toch ook niks aan doen! 7 meter slang heeft die van mij ook nog gezien:P die camera is kapot...(hij wil geen foto maken van katie)die is gewoon spuug lelijk! hahaha

sorry albert, nog veel plezier!:P