out of that shithole - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu out of that shithole - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

out of that shithole

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

01 Februari 2007 | Australië, Sydney

Leuk voor jou nick ;) Als ik terug kom zal ik wel ff gebruik maken.. en misschien zelf een wii kopen :P.

maargoed, ik ben weg bij de duitsers jeroen.. heb geprobeert z'n auto te jatten, maar dat lukte niet echt :P.

ik heb fruit geplukt, paprika. Ik ben er achter gekomen dat ik veels te groot ben voor parika plukken. Ik werd geadviseerd om te stoppen, en ben dan ook na 3 uur gestopt. +-33 dollar verdient. In de uuren en dag erna heb ik bijna niks gedaan. beetje geinternet, gewerkt aan oasproject, voor john, en wat poker gespeelt in de avonden.

Daarna ben ik maar weer eens in m'n 1tje gaan reizen, richting Brisbane. afschijt genomen van Ben, en daarna voor 57 dollar een luxe bus (enige) naar brisbane. Ben in die bus in slaap gevallen, en kwam 6 uur later, ik dacht echt dat het een half uurtje was, verward aan in Brisbane. Daar belde ik een paar hostels op waar ik kon verblijven.. Bijna allemaal vol... en toen kwam ik ineens marieke en loes van de Australian backpackers groep tegen (nederlanders). Zij zaten in china town van brisbane, en in hun hostel zou nog wel plek zijn.

Ben met hun meegegaan op een 2,20 dollar ticket naar china town brisbane. Ben 1 nacht verbleven in de trompet hostel. heb er nog een gratis toernooi aan poker meegedaan. En heb te snel al mijn gratis chips verloren. Nog een was gedraait, en een shirt geleend van 1 van m'n kamergenoten omdat ik al m'n shirts in de was had. ehm.. ben de ochtent erna met city backpackers gegaan. Ben zonder uit te checken vertrokken. (vond 't geen goed hostel)

Ben vanmiddag een bult gezond en goedkoop eten gaan halen van de supermarkt, nog wat aardige zweedse tegengekomen.. bla.. 's avonds nog een film gekeken, en een paar kaart en dobbel spelletjes gedaan, en goedkoop bier voor 2,50 per pint. En nu zit ik op 't internet.

Ben dus aan het werk geweest voor johns oascean project voor de scholen in australie. Heb al een paar scholen gebeld, en het lijkt te werken. moet er nog wat meer werk in steken.

Blijf denk ik nog een tijdje in brisbane, en zal werken voor john en in de tussentijd een part time baantje krijgen, en als 't hier echt saai word verhuis ik naar cairns. Tasmania gaat niet werken, want ik kan alleen vanuit melbourne of sydney naar tasmania vliegen.. en dat zou me een extra ticket kosten.

duz dat was 't weer voor m'n australian adventures voor deze paar dagen, till next time,

groetjes
Albert

  • 01 Februari 2007 - 14:26

    Sven:

    ten 1e de alle beste wensen voor de rest van de tijd daar in aussi en vooral een gezonde kin

    mss is het leuk als je weer een stuk je schrijft voor onze site hoeft niet lang ofzo zie maar of je tijd hebt

    zo ja stuur het dan maar nick of mij dan komt het goed

    groeten sven (K)

  • 01 Februari 2007 - 14:48

    Jeroen:

    eey albert zie je nog wel eens australiers daar? of zit het er barstes vol van duitsers, nederlanders en zweedse lui:P hahaha fruit plukken..paprika is een groente!
    succes met je project van die knakker

    groet jeroen

  • 01 Februari 2007 - 14:50

    Jeroen:

    heb je nog steeds hetzelfde telefoon nummer? of heb je een ander? zet je telnr. in je volgende bericht bitte:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: