Nieuwe plannen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Nieuwe plannen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Nieuwe plannen!

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

07 Februari 2007 | Australië, Sydney

Geen probleem sven ;) eneh, roy; jep 't gaat goed gast :P met jou?

maareh, back to business. hallo iedereen!

Ben de dag na m'n laatste berichtje op weg gegaan naar waar ik die blue-card kon halen. Het was ff 15 min lopen, en onderweg zag ik iets interessants: Restaurant and piano + Cocktail bar. Daar ben ik ff naar binnen gelopen om te vragen of ik daar kon gaan werken. Maar ik had geen cv bij me; en de manager was er niet. Kon de volgende dag terug komen; maargoed, eerst naar die blue-card, daar aangekomen werd me verteld dat er al 17 mensen waren aangemeld; al 2 meer dan ze mochten doen. Toen ik haar smeekte voor een re-check vertelde ze me dat er toch 20 mensen waren.. Maar ik kon wel al vast inboeken voor volgende week...(niet dus)

ehm.. de volgende dag met m'n CV naar die pianobar gegaan, en heb ff gesproken met de co-manager ofzo; die vertelde mij dat ze alleen iemand nodig hadden voor het restaurant, maar misschien, als het druk werd ook in de bar meehelpen. Hij zou me de volgende dag terugbellen. Was er ook achter gekomen dat er in de buurt daar wel meer cafeetjes enzo zaten, en heb daar ook een paar cv's afgegeven.

En vandaag zit ik hier achter een goedkope rot comp met windows 95...( maar wel goedkoop.) wachtent op een telefoontje van 1 van de mensen waar ik m'n cv heb ingeleverd... Heb nog geen reacties gehad...

Ondertussen ben ik nogsteeds bezig geweest voor John, de website blijven editen, en de scholen rond gebeld in brisbane; ze verteld om op die website te kijken. Lijkt niet echt te werken hier, dus als volgende ga ik bellen met de scholen in Sydney! En misschien die van Melbourne, Adelade etc..


Verder heb ik mijn 3 gratis tickets door australie gewijzigd. het is nu Brisbane --> melbourne (helemaal zuid) --> Perth (Westkust) --> terug naar Brisbane (Eastcoast). Als ik hier niet binnen 3 dagen een baantje kan vinden.. ga ik volgende week naar Melbourne!

Groetjes
Albert

  • 07 Februari 2007 - 11:22

    Jasper:

    vuile slet.. lees je de berichtjes wel eens! jeroen heeft je al 10.000 keer gevraagt of je je tell der op wil zetten, hehehe maargoed hoe is het daar alberto? en moeten we nog joun reis naar vlieland booken:P?

    groetjes jappie das kleine krokodil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: