Karaoke.. en heb werk gevonden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Karaoke.. en heb werk gevonden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Karaoke.. en heb werk gevonden

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

08 Februari 2007 | Australië, Sydney

kut jasper... lees jij mijn berichten welleens? :P ik heb m'n telefoon nummer gezet 2 berichtjes terug! Maar ik zal het er nog wel een keer opzetten: +614 2453 1871

Moet ff vertellen dat 't gisteravond gezellig was hiero... Ben voor de verandering een keer sociaal gaan koken tegelijk met iedereen hier. En ook wezen eten met wat random mensen hier, mensen ontmoeten. Op die manier heb ik genoeg mensen leren kennen om weer eens een keer pannekoeken te gaan maken voor een paar mensen :).

Later gisteravond ben ik tog maar eens weer gezellig een pint wezen drinken met die lui hier. Kon voor 2,50 pints krijgen van de lui die hier werken ;). Heel gezellig.
Het was woensdag; Karoake night. Ik had vorige week niet meegedaan.. dus moest ik nu wel iets zingen. Heb uiteindelijk Tribute van Tenecius D *gezongen. :P samen met Steven. (een duitser die deed alsof hij amerikaan was.) Was heel gezellig die avond, en heb uiteindelijk aan het eind tog nog maar "song 2" van blur... aangezien het thema van die avond Sports was.

De volgende dag werd ik vermoeid wakker om 5 uur 's ochtens... en ben naar de jobdesk gegaan... Geen jobs.. kon om de 2 uur terugkomen.. heb dat de rest van de dag gedaan... En ondertussen beetje gewerkt voor John en de nieuwe superman (dvd) hier gekeken. En elke 2 uur werd me verteld dat ze niks voor me hadden... Maar; om 3 uur werd ik opgebeld door 1 of ander bedrijf, en werd gevraagd of ik voor hun kon werken! Eindelijk werk! Voor morgen en de hele volgende week!

Ik kon niet echt begrijpen wat ik nau precies moest doen.. maar onderanderen iets in plastic inpakken... Zou me niks verbazen als dat lopende band werk is... En ik word minimum betaald... $15,84 p uur(-17% tax) ;). dus das dan wel weer oke :).

Maargoed, ik ga pannekoeken maken met deze chick hiero :P, groetjes!

Albert

  • 08 Februari 2007 - 10:38

    Nick:

    Albert, welke chick? Foto's!! Kom op!

    En de wii is natuurlijk onderweg... ;-)

  • 09 Februari 2007 - 07:01

    Jasper:

    hehe eindelijk wat aandacht, bedankt voor de groetjes trouwens:P! groetjes terug!:O

    albert is romantisch geworden.. pannenkoeken bakken met bitches:P hahaha nick is trouwens te blij met zijn Wii word der helemaal gek van hahaha

    trouwens plaats maar wat foto's van die chicks van je op die site jeroen en ik keuren ze wel:P

    groetjes jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 58103

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: