Chill werk... chill brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Chill werk... chill brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Chill werk... chill brisbane

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

10 Februari 2007 | Australië, Sydney

Was je ff vergeten dat m'n camera nogsteeds kapot is? Ga hem waarschijnlijk laten fixen hier in brisbane.. maar tot dan geen foto's..
sorry jasper.... maar 't is oke; op deze manier maak ik jullie niet jaloers :P.

Heb dus een baantje gevonden op donderdag, ik zou vrijdag ochtent om 7:15 opgehaald worden.
Werd Donderdag om tussen 00:00 en 1:00 's nachts 3 keer gebeld.. de 3e keer nam ik op: hoi jeroen... wat nau laat, was +-4 uur in nederland! hehehe, heel sociaal van je dat je belde jeroen :P. Vond het wel erig gezellig... who's next? :P. Maareh.. bel nog wel een keer na een keer uitgaan ofzo.. :P

Maargoed, heb verder goed geslapen, en volgende ochtent wakker gebeld om over 15 min te gaan werken.. had de wekker samen met dat telefoontje uit gezet... ik haasten, maar die vrouw kwam uiteindelijk pas na 30 min. Relax.
Moest beginnen met truien opvouwen, maar al snel moest ik rollen rood volie afsnijden.. echt te simpel... Daarna een beetje lopende band achtig werk gedaan, waar ongeveer elke 10 seconde een t-shirt kwam. too easy! Verder heb ik labels op t-shirts gedrukt. ik vermaakte me kostelijk. Hele aardige mensen trouwens, de supervisor was een vrouw uit kaapstad, die zuid afrikaans kan praten; echt super grappig. Verder hebben we iemand uit Viji, New zeeland(Kiwi), Viatnam, eneh.. nogiets afrikaans ofzo. En 1 irish meisje, ook van het hostel. Hele aardige mensen. Tegen lunch time was er ineens een staff meeting, waar blijkbaar 2 mensen die daar 7 jaar hadden gewerkt ophielden, en dus was er cake... en een wat langere pauze...
Aan het eind van de dag hadden we een pauze om 4.15, en daarna zijn we gestopt. We hadden tot 5 uur moeten werken. Ik werd terug gebracht, en er werd me verteld dat ik al die kleding goedkoop kan kopen, voordat er een merk op komt te staan :) 7 dollar.. die in de winkel verkocht word voor 35. Daar ga wel ff gebruik van maken. :)

Die avond uit geweest met 2 engelse; broers, en zo'n duits meisje. (Zal geen namen noemen want dan snapt jasper het niet meer :P) en Youigi uit Japan. Die had slippers aan en na 20 naar de bar/disco "Victory's" lopen kon hij er niet naar binnen, dus ben ik maar met hem mee terug gegaan om zijn schoenen te halen. Onderweg ff binnen geweest in Down under bar.. maar omdat het zijn laaste dag in Brisbane was wou hij terug naar de engelsen.. dus.. Terug gelopen, en daarna een taxi naar de Victory bar. (voor $9,50). Was een hele mooie bar, en we zijn tot het eind gebleven.. 3 uur ging die dicht. Daarna met een taxi/busje naar een andere disco gegaan 'casa blanca' maar daar konden we niet naar binnen. Dus ff een snack gehaald. een Croaquet! een hele vreemde, en kleine, maargoed, smaakte wel beetje naar Croket uit nederland ;).

Daarna terug gegaan naar het hostel, en daar nog ff gezeten, toen naar bed... Om 9 uur werd ik wakker door luidruchtige english and irish. Naja.. dat krijg je als je met 30 mensen op een kamer slaapt :P.

Vandaag niet veel gedaan, ff de stad in boodschappen.. en een adress gevonden waar ik m'n camera misschien kan laten maken...

Morgen ga ik weer eens op bezoek bij John in surfers paradise.. 8 uur 's ochtens vertrekken denk ik.. Misschien kan ik nog uitgaan, maar het regent hier beetje.... dus..

En volgende week 5 dagen werken... daarna vliegen naar melbourne..

Naja, groetjes aan iedereen!
Albert

  • 10 Februari 2007 - 20:20

    Jasper&jeroen:

    niiggaaaA!.. ik ga je bellen om 5 uur s'nachts! en trouwens.. heb je de crocks al ontmoet:P croicky! we gaan straks de stad in.. maar wachten nog op mister perfect:P aka martijn!:P hahaha

    ciao Groetjes uit daar waar de koeien loeien..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: