www.agloco.com/r/BBBW6251 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu www.agloco.com/r/BBBW6251 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

www.agloco.com/r/BBBW6251

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

12 Februari 2007 | Australië, Sydney

Jeroen, je hebt me niet gebelt, no worry's, ik bel jou nog wel een keer om 5 uur 's nachts hier, of een keer rond jullie trainingstijd ofzo.. :P

Ik ben beetje aan't proberen geld te verdienen over het internet, Ik had dit eerder moeten proberen, want er zijn best wel wat mogelijkheden.... een van die is de link: www.agloco.com/r/BBBW6251 . word je ongeveer 1 dollar per uur dat je op het internet zit betaald... Moet je wel 1 of andere vieuw bar voor installeeren die pas over een paar weken te downloaden is.. maargoed, kan wel wachten. En je nogeens betaald voor iedereen die je refered, laat in signen. (bv als je 10 zich door jou laten inschrijven, het programmatje gebruiken voor +- 5 uur per week krijg je zoiets als 37 dollar per maand.. Als die mensen gemiddeld persoon laten inschrijven.. dan krijg je al 190 per maand ofzo... Dus als je je inschrijft via mijn "refferal link" krijg ik daar geld van per maand :)

Weet niet of het werkt, maar je mag het checken
"www.agloco.com/r/BBBW6251" (ik denk dat het pas over een paar weken gaat werken.. worth the try right?, its free!)

Maargoed, verder met m'n verhaal. Ik ben Zaterdag uiteindelijk overtuigd om tog maar uit te gaan, weer met die engelse kerel, en een zweeds meisje. Het regende, dus we ging pas laat uit toen het wat minder werd.. om 2 uur 's nachts ofzo..
We hebben geprobeert een taxi te "flaggen".. maar dat werte miet en uiteindleijk 1tje gebeld. Met die taxi naar de vally... Daar ff langs een vriendin van dat meisje die in een drum and base club zat, maar het was 10 dollar entree en zou sluiten rond 3 uur.. dus toen maar naar iets anders gegaan. Die engelse kerel sprak een bult mensen aan en uiteindelijk wisten een een paar lui uit brisbane een goeie club die tot laat open was. Daar heen gegaan. Binnen gekomen spreekt gelijk een meisje mij aan " dit you just change clothes?" , neej tuurlijk niet, where is my clone, naja. gelijk leuk. Blijkbaar dacht ze dat ik iemand anders was, die kerel die ze bedoelde leek... naja hij was ook lang blond en had ongeveer de zelfde haarstijl :lol: . ehm, daarna een rond de bar gehangen en gelaggen met die engelse die steeds zij " I bet i can pull this girl" en dan ging die naar een meisje "heeeey, where are you from?" bla bla bla, echt.. super grappig om te zien. Heb uiteindleijk met de meeste interessante meisjes uit die club gepraat, geouwhoert, super-avond! Verder niks gebeurt.. maar was echt super ;).

We gingen weg toen de club dicht ging... het was al licht geworden. Ik dacht dat we met taxi terug gingen, maar die engelse liep direckt een kant op om terug te lopen naar het hostel... Uiteindelijk zijn we terechtgekomen ergens waar we een geweldig uitzicht hadden op de stad en een brug, zonsopgang, echt super uitzicht.. vond het helemaal geweldig. Maar we waren wel verdwaald geraakt, en uiteindelijk geluk gekregen en een taxi gevonden die ons thuis heeft gebracht. We waren blijkbaar totaal de verkeerde kant op gelopen :P.
Daar aangekomen hebben we daar nog een tijdje buiten bij het hostel gezeten, en kwam nog een irish kerel die blijkbaar de taxi het verkeerde adres had verteld en dus bij ons hostel was terecht gekomen... Hij had hier een tijdje geleden verbleven en was een beetje verward, dronken. En zijn taxi was er vandoor gegaan, hij had die niet betaald :P. Heb hem uiteindelijk laten slapen in 1 van de 30 bedden van mijn kamer, was er gelukkig 1 ongebruikt.

De volgende ochtent om 12 uur wakker geworden, en geprobeert om rond 1 uur die trein naar surfers paradise te nemen, John gebelt, en hij had uiteindlijk besloten om het maar te laten, zou het niet waard zijn om een halve dag naar surfers te gaan. Dus toen maar terug gegaan naar hostel. Op de weg daar naar toe kwam ik die irish kerel tegen en nog een andere irish die blijkbaar gingen gratis pokeren in de vally. En ben met hun meegegaan.

Blijkbaar is er een soort van gratis poker toernooi in de stad, waar je naar een finale kunt gaan als je in een aantal weken het meeste wint.. Maar was ook gewoon leuk, gratis, officieel pokeren. aan 3 tafels poker gespeelt. en ben 1 keer 2e geworden.. met de all in op A's en King van schoppen... verloren van 10 en 4... das poker :P.

Die avond gechilled, weereens wat lekker goedkoops gekookt zoals elke dag hier, en naar bed gegaan.

om 6:30 opgestaan om naar werk te gaan, werd opgehaald, heb de ochtent gewerkt en omdat de machiene waar ik eerst mee werkte kapot was was er niet genoeg werk meer voor vandaag. Dus gestopt om 11 uur.. En nu zit ik het internet cafe te ouwhoeren met dingen zoals. (zie begin) www.agloco.com/r/BBBW6251

Dus. Als ik in nederland was zou ik geld gaan verdienen met dit soort dingen.. maar ik zit hier en geniet van het leven... Ik moet zeggen dat ik een geweldig weekend heb gehad, echt super. Ik vermaak me nu Echt heel goed. :D

Dus rest van de week werken, volgende week naar surfers paradise op bezoek bij john, en daarna vliegen naar melbourne, --> perth, --> brisbane, om terug te komen voor het consert van Red hot chilli peppers in march 15..(denk ik) En daarna up the coast met een fiets als dat werkt. of anders misschien m'n rijbewijs proberen te halen... naja ik zie wel.

Groetjes,
Albert

P.s. Ik wil jullie niet jaloers maken met die verhalen... en ik zit niet ergens in een hutje en verzin deze dingen :P. This is real ;).

  • 13 Februari 2007 - 09:29

    Je Nederlands Docent:

    Heer Baarsma,

    Dit is je Nederlands docent van de middelbare school. Ik ben werkelijk waar geschokt door je taalgebruik. Ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat 50 procent van de woorden die je gebruikt incorrect geschreven zijn. Het zal wel iets te maken hebben met je overmatige alcoholgebruik. Stop me deze rare fratsen, geen alcohol of andere verdovende middelen meer, geld verdienen op internet gaat toch niet lukken, want andere slimmere mensen zullen je voor zijn. Kom terug hierheen, en ga naar school, want dit is werkelijk waar schokkend!

  • 14 Februari 2007 - 10:06

    Nick:

    Of het is martijn,(of jasper etc.) of het is echt je nederlands leraar...
    Wii!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 58107

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: