Weer travelen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Weer travelen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Weer travelen

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

16 Februari 2007 | Australië, Sydney

Hey iedereen,

Ik zal ophouden met die internet marketing dingen nederlands leraar (of martijn)... gaat tog niet werken. Misschien als ik terug kom in NL!

Maargoed. In de tussentijd heb ik ff Echt gewerkt. deze week ongeveer 500 dollar voor hard werken in de fabriek... Ben de hele week uitgeput geweest na het werk, maar heb alsnog een paar dingen gedaan... Valentijnsdag(toevallig) heb ik dingen gedaan... was na werk langs de bios gelopen.. ik had gehoord dat je gratis naar binnen kon lopen omdat niemand overdag controleerde, dus ging ik die theorie ff testen. Ben een random zaal binnen gelopen.. En ja hoor, met 10 mensen in de zaal heb ik de nieuwe film. Mia's labirint gekeken. Best goeie film, Daarna ben ik richting supermarkt gelopen, en terug naar het hostel... Onderweg liep ik door een rood licht en werd bijna overgereden door een politie-auto, watch where you walking! zij die. en reed toen door. (J-walking zou me een $50 dollar boete geven..) Terug gekomen bij het hostel heb ik wat eten gekregen van het nederlandse meisje die ik eerder pannekoeken had gebakken, en ben daarna een keer naar de bar gegaan. Daar was een valentijns feest bezig waar iedereen een nummer kreeg om anonieme berichtjes naar elkaar te sturen... Heb niks gekregen.. of misschien niks ontvangen want ik ging vroeg naar bed. (was erg moe). Ehm... naja

ga morgen ochtent naar surfers paradise, en de dag erna naar melbourne vliegen.
Welteruste,
Groetjes
Albert

• 16 Februari 2007 - 23:16

Jasper:

zow.. wat een leuke valentijn:P is toch ook niet te doen op woensdag:P! gratis naar de bios??.. verdomme als je dat hier doet krijg je meteen een bios verbod:P groetjes jasper