Party in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Party in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Party in melbourne

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

22 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Hmm.. is mijn mammie ook mijn nederlands leraar? Of Martijn, niet jasper.. die zou zelf te veel spelfouten maken :P. Eneh nick.. m'n camera is nogsteeds kapot... waarschijnlijk moet ik een nieuwe kopen :(.

anyways..

Ik zit nu dus in melbourne. De dag na het wasknijperavontuur ben ik en beetje de stad wezen bekijken, naar een aldi geweest en uiteindelijk verdwaald geraakt in de 'gratis metro's' waarvoor je eigenlijk moet betalen maar niemand controleerde iets..

Uiteindelijk in een internet café op google.maps de weg terug gevonden... Daar een paar kaart spelletjes gespeelt met onderandere een kiwi(nieuw zeelander)genaamt Clinton. Die echt verwend is door z'n pappie en mammie, hij krijgt van beiden 250 per week... damn.. en dat verspilt hij aan +-80kg schoenen en shirts... Maar verder een hele aardige kerel. De volgende dag ben ik samen met hem opzoek gegaan naar een baan, maar eerst moest ik mijn CV verbeteren, of overdrijven... uiteindelijk naar het strand gegaan nadat hij 20 dollar aan snacks had gekocht... strand geen golven.. maar nogsteeds nice, metro terug genomen, en 's avonds drank spelletjes gespeelt met een aantal meisjes... (echt iedereen is verward door een H of een V of B.).

De volgende dag lang in bed gebleven.. en daarna heel lui naar de bieb achter een gratis computer gezeten...

's avonds ging die kiwi blijkbaar weg en hebben we dat ff geviert.. weer drank spelletjes.. waar ik halverwegen ben gestopt zodat ik vandaag een beetje vroeg kon opstaan (10 uur). Eneh.. dat was 't weer zo'n beetje.

Ik ga nu m'n CV uitprinten hiero, en daarna opzoek naar een bar of restaurant baantje. Wens me succes!

Groetjes
Albert

P.S. ik mis jullie wel een beetje hoor ;).

  • 26 Februari 2007 - 10:53

    Jeroen:

    WE MISS YOU TOO NIGGA! fo'shizzle
    niet te veel zuipen man1 gast word echt een korsakov patient:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 58097

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: