Werk... zoeken... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Werk... zoeken... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Werk... zoeken...

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

27 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Moet ff melden dat ik al 5 dagen geen alcohol heb gehad.. ben gestopt omdat ik weereens werk moest zoeken...

Heb afgelopen vrijdag mezelf helemaal gerestyled om een hostpetality baantje te krijgen (casual shoes, black pans, white shirt) en naar een interview gegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn cv een beetje overdreven had.. en ik kreeg een paar vragen over restaurant baantjes die ik niet kon beantwoorden... en dus ging werd het allemaal wat lastiger om een baatje te vinden. Maar ga er morgen weer heen voor een soort intervieuw.

Tog maar naar een "food coard gegaan" en rondgevraagt naar baantjes. 2 veel belovenden pizaria's, maar toen ik daar later terug kwam werd me verteld dat ze me minstens 6 maanden, en de andere zou misschien pas volgende week starten.

Naja, om het kort te houden, Heb m'n tijd verspilt.. en uiteindelijk een baantje voor vandaag (een vrachtwagen met kleding legen) $10 per uur.. wat te weinig is voor australie (ik kreeg eerder $15 p uur!)

mag daar volgende week ook voor terug komen...

Ondertussen een gratis tour gedaan door het parlements huis van victorya, die een plavon met blad-goud heeft versiert voor een paar mil.. en heb die duitser Benjamin hier weer ontmoet. heel gezellig...

Zit er aan te denken om volgende week naar perth te gaan en daar vanuit een relax strand hostel verder te zoeken naar een baantje...

Dat was 't weer voor vandaag..

Groetjes,
Albert

  • 27 Februari 2007 - 09:40

    Jeroen:

    hahaha wat stond er in je cv dan? medcijnen afgestudeerd op oxford ofzo:P alweer met die rottige duitser he? sjongejonge jat nu wél zijn auto bitte:P

    groet jeroen

  • 27 Februari 2007 - 14:18

    Jasper:

    of jat zijn portomonee.. of sla hem in een steegje in elkaar of verdrink hem.. kut duitsers:P


  • 27 Februari 2007 - 14:21

    Jasper:

    en ik zou dat alcohol percentage wel hoog houden aangezien je weer mee moet naar vlieland mien jonk haha

    groetjes je venTJE

  • 27 Februari 2007 - 14:22

    Marieke:

    Heeeeeeeeey die Albert! Hoe is het in Australië?
    Nu denk je vast: wtf wie is dat? Ik ben Marieke, die van de verjaardag bij Jasper. Remember?
    Nou ja hoop dat je het daar gezellig hebt! Lieeefs

  • 02 Maart 2007 - 10:47

    Je Nederlands Docent:

    Albert, maak je geen zorgen over werk. Je kunt gewoon een boek schrijven over al je avonturen in Australie. Je kunt immers perfect schrijven, slechts 1 spelfout per 2 woorden. En je maakt ook een hoop moois mee, zoals het consumeren van alcohol, en...nouja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 58097

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: