cash! --> Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu cash! --> Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

cash! --> Perth

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

04 Maart 2007 | Australië, Perth

Hey iedereen.

Ik heb die arme Benjamin(duitser) maar met rust gelaten... hij betaalt al te veel voor z'n auto en zijn chinese vriendinnetje... En ik heb zelf genoeg.

Moet toegeven dat m'n nederlands achteruit gaat... Naja, mijn engels word idd beter... Hoe belangrijk is nederlands nau? Alleen in nederland, half belgie en kaapstad! En dan is spelling Echt Niet belangrijk :P. Kut Nederlands leraar :P.

Eneh marieke.... eeh.. ik weet dat ik dit niet van jasper mag zeggen, maareh.. jaspers verjaardag zit ergens ver vaag in m'n geheugen.... als je AL m'n verhalen leest.. ik heb te veel gedaan, en Te Veel mensen tegengekomen waarvan ik bijna alle namen vergeten ben.... heb echt een slecht geheugen... (waarschijnlijk als ik je zie herken ik je wel :P)

Heb nog een beetje geprobeert om een bar/restaurant baantje te krijgen.. maar dat werkte niet, Ben weggelopen bij "pinnacle". want zou daar nog een week moeten wachten voor een baantje,, dat zou dan 3 weken achterelkaar geen baantje van hun, en wel een heleboel formulieren ingevult... grrr... dus daar wegg

Maareh, moet ff melden dat ik weer op het rechte pad zit wat betreft cash. Er was blijkbaar een foutje gemaakt in brisbane, en kreeg afgelopen vrijdag alsnog 230 dollar op m'n bank gestort... En ondertussen had ik al een baantje geregeld.

Ik zij op woensdag tegen die kerel van de jobdesk " Get me a job for (donderdag, vrijdag en zaterdag)" En kreeg toen ook een baantje van hem voor donderdag, 8 uur. En mocht toen vrijdag terugkomen, 10 uur gewerkt toen.., en zaterdag ochtent heb ik uiteindelijk ook betaalt gekregen voor 3 uur.. voor 1 uur werken :P. 12 dollar per uur.. reken 't maar uit!

Dus had ineens 500 dollar meer... lekker is dat! Eneh.. zaterdag ook ff jeroen z'n zakmes opgehaald van een hostel in perth.

Had dus besloten om naar perth te gaan, en ben uiteindelijk zondag gaan vliegen.. na een zaterdagavond in melbourne uit te zijn gegaan met een candese, zweedse, en duitse kerel, en 2 franse meisjes.. super backpackers partytime... Die zweedse en canadese(Ken) waar echt gestoort, erg laggen... een tram naar een bar en kabab en pizza gegeten op de heen en terug weg... eeh.. geen zin in details :P.

heb wel ff een filmpje gemaakt van die gekken in de metro... die ik waarschijnlijk over een paar weken wel een keer op 4shared.com zet... if you know what i mean..

Dus... op zondag gaan vliegen en ingeboekt voor een hostel in perth. Gevlogen, geland.. 2 uur gewacht op een shuttel bus die voor mij betaald werd door het hostel.. als ik hier 3 nachten blijf, dus dat werd de deal.. zit vast in een buitenwijk van perth :P. (goedkoop). Naja.. weet eigelijk nog niet echt waar ik precies zit :P, in een hostel :).

Dus plannen: hier een baantje vinden, en waarschijnlijk richting strand hostel die relax zou moeten zijn volgens de americaan van m'n kamer van het hostel uit melbourne..

pff.. ben moe.. en heb ineens zin in tosti... eneh extreem lam, en heb waarschijnlijk in ongeveer elk woord dat langer is dan 4 letters een spelfout gemaakt... Maar verder gaat het heeeel goed hoor :). Ik vermaak me hier prima.. weet alleen nog niet met wat.. waarschijnlijk weer een baantje zoeken.. hm....

Groetjes,
Albert

  • 04 Maart 2007 - 18:04

    Sven:

    eeey die albert ik hoop dat je nog nederlands kunt nu je er al zo lang leeft:P heb je al wat meer foto's kunnen maken of is je camera nog steeds kaduk ik spreekje nog groeten Sven

  • 05 Maart 2007 - 03:36

    Albert:

    Ah, heb een nieuwe camera gekocht, zal gau weereens wat foto's uploaden ergens... cya laters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 58096

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: