Plan B :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Plan B :) - Reisverslag uit Perth, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Plan B :)

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

06 Maart 2007 | Australië, Perth

hey iedereen

Ik zal gau weereens wat foto's uploaden op www.4shared.com, ik laat jullie wel weten wanneer me dit lukt...

Zit nu dus in perth in het rainbow lodge hostel, in een 4 persoons kamer... Ben gisteren maareens op pad gegaan, langs perth central, en richting strand met de trein... maar ik stapte een station te vroeg af en kwam terecht in een kleine straat met cafe's en restaurants... hey.. had toevallig mijn cv's bij me, en ben daar maar eens wezen rond kijken. Veel belovend! er werd me verteld dat ze mensen zochten.... maar zoals altijd zouden ze me terugbellen... en 1tje mocht ik 's avonds terugkomen!

Maargoed, daarna alsnog naar het strand gegaan, 1 station verder met de trein, en daarna met een bus waar ik stiekem gratis opstapte. Naar 1 van de goeie stranden. En de beach was nice... echt heerlijk om weer aan het strand te zitten, en te bodysurfen tegen die grote golven... heerlijk. Ookal was ik alleen...

Terug gegaan, en 's avonds terug gegaan naar dat cafetje... waar me verteld werd dat ze iemand nodig hadden voor meer dan een maand.... dus dat was wat minder..

En nu zit ik hier de dag erna, lui te zijn, na 3 dvd's te hebben gekeken tog maar besloten om een keer dat beach hostel op te bellen.. en daar werd me verteld dat ze waren volgeboekt tot maandag!... dus ik belde maar een andere op.. en die was volgeboekt voor de volgende 2 weken...

Dus dan maar plan B, weer gaan wwoof'n, 4 uur per dag werken voor accomodatie en eten... en ik heb volgens mij een goeie uitgezocht:

"3 story guest house with great views on the ocean, right on the beach with pool, spa, tennis and golf and minigolf coart. surfing and kanoeing avalible for our guests. 1 our from perth" :)

Nau.. dat klinkt volgens mij redlijk goed
Dus heb die opgebelt en die gaan me morgen ophalen vanaf "wolaree market"... Wanneer het mij uitkomt.

Ga daar wel ff blijven, en me zelf orienteren en daar pas vertrekken als ik ergens een baantje kan regelen... Komt wel goed! Dus ik ga weereens van het leven genieten :).

Groetjes
Albert

  • 06 Maart 2007 - 11:44

    Jasper:

    ja ga jij maar weer eens genieten van het leven,... kom is terug joh.. mofo! anders mag je niet meer mee naar vlieland.. nu niet en nooit niet hahaha

    Groetjes!
    hou wel van je
    jasper

  • 11 Maart 2007 - 14:11

    Bart:

    Hey Albert, houd je je hoofd nog een beetje bovenwater daar? :D Is het nog gelukt met de onderwatertrein? Nouja de groeten vanuit Nieuw Zeeland en keep it up met het reizen he! :D

  • 16 Maart 2007 - 08:41

    Een Fan:

    Lieve Albert,
    het spijt me je te moeten lastig vallen, maar zou je me nog een keertje de relativiteits-theorie kunnen uitleggen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: