West side Avontuur - Reisverslag uit Denham, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu West side Avontuur - Reisverslag uit Denham, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

West side Avontuur

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

19 Maart 2007 | Australië, Denham

Hey iedereen,

Sry fan, heb even geen tijd.. te veel te vertellen.

Ben dus wezen woofen, was een beetje lastig die dag om er heen te gaan, maar uiteindelijk na 3 bussen op de goeie bus gestapt en naar wanneroo gegaan. En vanaf daar ben ik opgepikt. Later hoorde ik dat ze dachten dat ik een vriend van de... naja,, was lastig.

Anyway, daar op een herbal farm terecht gekomen waar allerlij soorten therapien werden gedaan... aconpuntuur, rykie, herbal potions.. vanalles, En de vrouw die daar werkte was de gene waar ik de volle week erna heb gewoofed.

Was dus een vrouw, genaamt bellinda, een moeder van een 8 en 5 jaar oude meisjes, ami en ruby.. verder was er een man genaamt john. Het guesthouse waar ik verbleef was erg relax, maar niet zo groot als ik had verwacht, en het was ook niet aan het strand... tog nog erg relax om in een 2 persoons bed te slapen ;)... met tv... Het werk dat ik deed was ook erg relax (8 uur, om de dag) Het eten was gezond en lekker...

Anyway, in het weekend werd het guesthouse uitgehuurt en ging ik met de famillie naar Johns huis, ergens beetje in de outback. kangeroos.. heel rood zand...

de volgende ochten om half 5 met john meegegaan naar zijn werk, een wortel-farm, een heeele grote. Waar hij een tractor bestuurde om in in een enorm tempo die wortels uit de grond de halen...

Daarna, om 7 uur een schoolbus genomen naar het dichtsbijzijnde beach-stadje. Daar heb ik die dag rond het strand gehangen, en ik ben wezen sand-boarden :). in 'm 1 tje.. en het waaide heel hard.. tog leuk :P.

die zaterdag was er een verjaardags feest van 1 van hun vrienden, waar we naartoe zijn gegaan met een blauwe classic harry potter style camping bus. Bij dat feest waren blijkbaar een paar beste gitaristen uit de west-coast... Best wel goeie live muziek dus. Leuk feest zo tussen de oudjes... met een paar biertjes en alcoholische milk-shakes :P.

Uiteindelijk een week gewoofed, en in 3 verschillende lokaties geslapen over 7 nachten... Laatste dag nog geprobeert om een boat trip daar te doen.. maar die ging niet door omdat ik de enige was die 3 kwartier op hem had gewacht... naja...

Na het wooffen begon het echte avontuur, ik had besloten om te gaan hitch-hiken :).
Ben met een bordje "north hwy" en andere kant "geralton". langs de kant van de weg gaan staan en m'n duim op gestoken.

Na 20 min gaf ik het een beetje op en ging ik ff rond vragen waar ik het beste kon gaan staan... en toen kwam ineens iemand opdagen om me mee te nemen..

Uiteindelijk na in 4 verschillende auto's te hebben gezeten was ik ongeveer 100 km verder in de middle of nowere... aan de snelweg... Daar wel een uur gewacht.. en uiteindelijk opgepickt door een engelse rijziger die die dag ook naar de lonlyplanet-mustsee lokatie "the pinnacles" gegaan. een de-tour van 300 km... en daarna door naar geralton.. waar ik trouwens wou gaan wooffen.

Maar de engelse kerel kwam met het idee om naar het top-touristische stadje karnavon te gaan.. en na de wwoof-farm te hebben bekeken samen met hem tog maar daar naartoe gegaan...

Een race tegen de klok in een auto op een scenetic-route... want we moesten voor 8 uur bij het hostel zijn die anders dicht zou gaan...

Heb daar 1 nacht betaalt en een code voor de deur gekregen... en heb de volgende dag voor werk gezocht... en uiteindelijk die engelse gemist om verder met hem mee te rijzen....

Dus zat ik in karnavon... heel mooi stadje bij een rivier vlak bij het strand waar ik genoot van een illigaal verblijf in het hostel... waar nooit werd gecontroleerd of ik wel betaalt had voor de 4 dagen dat ik daar gratis verbleef...

Daar nog naar de bar gegaan met 2 andere.. wat 6 werd... uiteindlijk met een groep van 14 backpackers rond een tavel gezeten... die avond was "chase the ace" avond, waar iedereen die een biertje kocht tijdens happyt hour een nummer kreeg, en als je nummer kwam kon je 2000 winnen als je uit 52 kaarten de harten A's pakte...

En ik was de eerste en de enige die een kaart mocht kiezen die avond! H 18 was mijn nummer, en die kwam op... kaart kiezen... en...... harten 6.

Maar ik hoorde dat ik 50 dollar aan drankjes voor die avond had gewonnen, jeeej! :). paar weggegeven, aantal gedronken.. alle verschillende bieren geprobeert... 2 malibour-cola geruilt voor een halve pizza! jeej... erg leuke avond.

dus 5 dagen verbleven in karnavon. Waar ik ook gezwommen heb bij het "strand" wat meer een soor reef-pool was waar de giga golven tegen aan opvolgen.. was prachtig om te zien...

Laatste avond nog naar de andere kant van de rivier gezwommen om daar om daar de zonsondergang te zien, daar op het reef gestaan en mijn bijde voeten bezeert aan door een giga golf en scherpe schelpen... Kan nogsteeds slecht lopen (2 nachten later)

nog maar 4 min... ik moet het kort houden...

Ben weer wezen liften, totaan hier, denham. 1 nacht geslapen en vandaag een pearl farm tour gedaan. Heb onderandere een tiger shark gezien... 4 meter!

ehm.. vanafond open mice night waar ik misschien kan piano spelen, en morgen ga weer doorrijzen met een andere engelse die in de zelfde kamer als mij zit..

tijd is op! moet gaan

Groetjes,
Albert

  • 19 Maart 2007 - 13:58

    Nick:

    albert!!! Eindelijk reactie! Werd tijd, ik wou gister al reageren van: Waar blijft dat bericht... Maar goed! Leuk om te zien dat het goed gaat en dat je het leuk vindt:P
    Wat was wooffen nou ook al weer?

    njah, Groetjes! Nick

  • 19 Maart 2007 - 14:18

    Jasper:

    albert verdomme.. skiet is op joh.. al die dagen die je hier gemist hebt is zonde..! en jeroen mist joun strakke kontje.. sven je prachtige lichaam en nick.. is gewoon gay..

    groeteee
    De man met de Knots:P

  • 19 Maart 2007 - 14:20

    Nog Een Fan...:

    albert.. ik vind liefde door littekens.. wil jij een keer langskomen en de joune laten zien,..??

  • 19 Maart 2007 - 14:28

    Jeroen:

    haha hopelijk heb je de namen op dat bordje goed geschreven toen je ging hitch-hiken:P ik dacht al dat je dood was na zo'n lange tijd niks van je horen:P dacht dat je was meegenomen door zo'n aboriginal ofzo en stevig werd "ingeburgerd" in die cultuur:P
    we moeten ff weten wanneer jij terug bent, we moeten plannen voor vlieland..dús..

    groetjes jeroen

  • 19 Maart 2007 - 14:29

    Die Ene Fan:

    laat ik de mijne ook zien.. zeg niet waar die zit

  • 19 Maart 2007 - 19:01

    Ik:

    Hey.. hoorde gister ineens dat je voor n jaartje ofzo weg was.... lekker naar australië!!
    Laat zo nu en dan eens wat van je horen, ook voor de oud-klasgenoten van je is het leuk om te weten hoe het met je gaat!

    Groetjes!!

  • 19 Maart 2007 - 19:21

    The Chick:

    I love ya XXX
    musta cresente adioce ca bello

  • 19 Maart 2007 - 19:25

    Sven:

    maak is fatsoenlijke foto's man die 3 kennen we nu wel :p

  • 19 Maart 2007 - 19:29

    The Chick:

    I wanna be your own bella
    albert cecaora flipene ca dize heveo ka mandici
    XXX your bella

  • 19 Maart 2007 - 19:29

    Die Fan Weer..:

    wie zijn al die kerels die jou zo lekker vinden.. ben je homo of zo???..

  • 19 Maart 2007 - 19:29

    The Chick:

    I wanna be your own bella
    albert cecaora flipene ca dize heveo ka mandici
    XXX your bella

  • 19 Maart 2007 - 19:32

    Playa Hater:

    KUT ALBERT

  • 21 Maart 2007 - 11:38

    Who The Fuck Is..:

    ALBERT!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Denham

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: