Verder naar het noorden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Verder naar het noorden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Verder naar het noorden

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

22 Maart 2007 | Australië, Sydney

Hey iedereen!

Wauw, wat een reaxties ineens! super! ookal heb ik slechts een vaag idee wie chick is... Eneh, maak je geen zorgen, ik overleef het hier prima... wel foking warm hier!~! (gister 34 in het hostel.., in de schaduw dus


Ben met de engelse Collen meegerijst richting Caloundra, Vroeg in de ochtent eerst naar monkey mia, waar dolveinen gevoert werden. Zag daar een hele famillie dolfeinen, maar je kon niet met ze "spelen" ofzo... alleen zien. Wilde dolfeinen, okal leken ze tam. grappige zoogdieren...

onderweg naar caloundra een afslag genomen naar shell beach, waar de zee zo zout is dat ik er kon drijven! en veel schelpen.

Geslapen in caloundra, een oud motel omgebouwd tot hostel, waar het zonder coeling veeeels te warm was...


nog een dagtrip, 70km heen en zelfde terug naar de "blowholes" (foto 1648) waar door de druk van de golven water 30 meter de lucht in werd gespoten, geweldig om te zien! Onderweg trouwens naar een super slecht radio station geluistert met de meest slechte (schoolmoederachtige) DJ die ik ooit gehoord had ... echt grappig om te horen

de volgende dag doorgerijst naar "coral bay" een stadje met 150 inwoners en 300 toeristen.., en onderweg veel "twisters" kleine tornado's (+-10 meter hoog..) gezien. Nog een filmpje gemaakt van 1 die voor onze neus de weg overstak :).

nog een gestopt bij de tropical of capricorn lijn... Weze snorkelen bij de coral reef in coral bay! een bult vissen met blauwe... zwart witte nemo's, moonfish.. echt super veel. Het coral zelf was niet echt speciaal...

Overnacht in coral bay, nog weze kaarten met een aantel mensen die we steeds weer tegen komen, die allemaal de zelfde kant opgaan als ons, heel gezellig.

En vandaag naar Xmounth gegaan, een iets groter stadje waar ik nu dus al bijna een uur zit te internetten... eneh, onderweg nog een adelaar gezien die een vos te hat gevangen, giga...

Ga vandaag nog proberen te snorkelen met colon bij het coral reef hier, en morgen het 130 km lange "kape range national park bezoeken. 2 nachten in dit hostel, en daarna nog verder, nog warmer naar het noorden.

heb trouwens een aantal foto's geupload op www.4shared.com ... maar dat loopt gigantisch achter, dus heb maar ff een paar foto's hier gezet.

Collen, die engelse, heeft zijn eigen website en blog waar hij zeer gedetaileerd zijn verhaal bijhoud, dus als iemand dat wil lezen (in het engels) mag dat. veel plezier ermee!

www.getjealous.com/colsworldtour

Hij heeft ook wat meer foto's dan ik ;)

Groetjes uit west australie

Albert

  • 22 Maart 2007 - 12:01

    Chick:

    did you realy forget my name albert It's me silvana from spane we met in sydney I hope you remember now I love ya
    XXX silvana your love

  • 22 Maart 2007 - 12:58

    Yo Bitch:

    I SUCK YO DICK!
    XXXsilvana

  • 22 Maart 2007 - 16:52

    Jasper:

    ik weet niet wat je met die HO gedaan hebt.. maar die freaky.. eey... DE GROETJES!!!! geef me even een persoonlijke reactie dan reageer ik misschien wel vaker:P!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 58107

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: