nogsteeds aan't werk.. - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu nogsteeds aan't werk.. - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

nogsteeds aan't werk..

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

16 April 2007 | Australië, Coral Bay

Hey iedereen,

Ik laat even weten dat ik nog leef :P.

Zit nogsteeds in coralbay, En ben nogsteeds aan het werk... Heel veel gewerkt nu de paasvakantie hier begonnen is en de stad propvol zit met vakantiegangers. Zoals ik eerder al zij moetst er 3 keer zoveel eten gemaakt worden...

Op de maandag begon ik door een persoonlijk record te breken: 15 uur gewerkt op een dag. En dat was nog redelijk te doen ook, dus dacht ik: proberen om 100 uur in de week te halen.... en dat is me een beetje te veel geworden. Na 2 dagen 14 uur, was ik op de 3e dag niet goed.. kon maar 12 uur werken... en de volgende dag was ik ziek... en kon ik helemaal niet werken.

Tog wou warren dat ik langskwam om te werken, want "i need you albert". Dus oke... ga wel werken..

... Later heeft hij de 2 uur dat ik daar was weggestreept omdat ik "niet hard genoeg had gewerkt"...

Foking hell.. had koorts.. hoofdpijn.... en die kerel wou steeds maar dat ik werkte... Dus heb afgelopen dagen 3 uur.. 4 uur.. en 5 uur gewerkt... En warren vond 't allemaal maar niks...

Voel me nu beter, nog steeds een beetje ziekig, maar komt wel goed! Ik word nogsteeds betaalt ;).

Groetjes
Albert

  • 16 April 2007 - 07:44

    Jasper:

    heey albert, wat heb ik gehoord! dat je toch wel mee ging richting vlieland! je hebt een goeie keuze gemaakt! word super daar.. bijt is van je af.. die kerel heeft 2 uur weg gestreept omdat je niet hard genoeg werkte, vind je het gek als je ziek bent.. hij wil zelf dat je gaat werken! het word hier vandaag 28 graden dus vind wel dat je weer naar huis kan! hehehe check je later! homies 4 live:P wahahahahahaha

  • 16 April 2007 - 10:17

    Jeroen:

    eey ab! nok die gozer neer man! 2 uur wegstrepen..gast is gek! hij is vast een kop kleienr dan jij bent;P laat hem maar lekker het dubbele betalen als hij jou zo hard nodig heeft:P het is lekker weer dus jasper en ik gaan dat badje van jou jatten:P morgen word het wel weer wat minder:S
    groet jeroen

  • 16 April 2007 - 10:49

    Jasper & Jeroen:

    even laten weten dat je nog leeft:P???.. je hebt geen leven meer man, de baas is jou TE baas! je werkt hele dagen en zie nog steeds geen verhalen van chicks (with dicks) of dat je dronken was, lol gemaakt hebt! schrijf is wat meer over hoe gezellig je het daar hebt.. of hoe verneukt die stinkbaas van je is! haha check je later... homies 4live!

  • 16 April 2007 - 17:04

    Sylvana:

    eey albert how are you doing lately. I was very bussy my self so a haven't had the change 2 speak with you. I missin you en I thought why not call him on his handy but I'am afraid I havent got your number pleas give it 2 me so I can call you some time with love

    sylvana XXX

  • 17 April 2007 - 22:00

    Edo:

    ik laat ook nooit wat van me horen.
    eey albert wat las ik heb jee een stink baas.
    haha
    en ik vint dat jeroen wel gelijk heeft waar blijven die chiks man.
    of ben je .. geworden nee tog ;)
    maar ik hoop dat je het verder wel naar je zin hebt gewoon niet op die baas van je letten:D:D
    ik spreek je nog wel he.
    en homies 4 live he :S:S hahahahaha
    nog veel plezier

  • 18 April 2007 - 15:55

    Jeroen:

    eey ab! we hebben de preciese (ongevere:P)datum nodig wanner jij terug komt/ wanneer jij naar vlieland kan
    mail maar even door ja? of zet het in je volgende bericht

    groet jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coral Bay

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 58104

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: