Still working... wazza is crazy! - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Still working... wazza is crazy! - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Still working... wazza is crazy!

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

25 April 2007 | Australië, Coral Bay

Oke jeroen; het is dus 14 juli dat ik terug kom. Zeker weten. En ik ga dus mee naar vlieland! Regel dat voor mij please...

Ik heb trouwens jeroen en jasper gebelt (die moe waren om 2 uur 's nachts... luilakken :P) en ben weer op de hoogte van de roddels daaro :P. Nick tog... :P

Oke dan, ben ik weer om jullie nogmaals te laten weten dat ik nog leef... en ik zal dit keer wat meer vertellen ;). Een stuk meer.

Ff in het kort.. de vakantie is ondertussen afgelopen, en het is allemaal wat rustiger geworden... Ben weer helemaal opgeknapt trouwens ;).

En wat feesten betreft.. was ongeveer 4 dagen per weerk "party at the bakery" en we hebben bijna elke avond dronke lui (en chickies) rond de bakkerij hangen die "meat-Pies"(Het Australische junk food.., vind ik) willen kopen. En als we te druk zijn is warren echt een "crazy basterd" en jaagt hij ze weg met 2 deegrollers... Of hij laat ze meer betalen... en als ze dan tog pies krijgen, dan zijn ze random uitgekozen (we hebben hier 20 verschillende soorten..)

Dus dat gaat zo: kom't zo'n dronke kerel de bakkerij binnen door een zijdeur die NIET voor de klanten bedoelt is. "Hey man, can we get some pies?!" howmuch.. 5 ham-chees, oke,,. saus? oke... (en dan moet ik ff aan warren vragen of dat mag... want als ik dat niet doe vlipt ie op mij...) Just grap any pies, and get back to work, quick. en dan stop ik die pies in de magnetron.. en als ik dan weer tijd heb kan ik ze hun pies brengen.... En dat kan soms lang duren ;). (en ze betalen natuurlijk.. blablabla..) In het begin ging ik altijd auwhoeren met die lui.. maar dat duurde te lang.. moest terug aan't werk..

Maar vaak is 't wel auwhoeren hoor. dan gaat het van "hey, is wazza here?".. vrienden van wazza, en die komen dan de bakkerij binnen voor een praatje.. en een paar pies..
Ook komen af en toe chickies binnen ("ohw my god, i'm in the bakery, this is so cool, what are you doing... wauw, that's cool") dronke chickies :P. in die tijd dat ik ziek was werd ik een keer van de grond opgetilt door 3 chickies toen ik probeerde te slapen in het kantoortje van wazz (ja, je kunt daar slapen)

warren is wat gekalmeert. De laaste dag van de 2 weken lange paas school vakantie zij wazza (de baas bakker) "I survived!!" en ging op de grond liggen ofzo...

Oke. wat ruimte voor gekke dingen. We zijn begonnen steeds de auto van Peter, warrens vader, te gebruiken om de orders kratten brood weg te brengen... en de "bread returns" en lege kratten op te halen. En daarna... begint warren brood uit het raam te gooien, "for the bums".. en "look there is a dead cat"... no warren.. its a piece of wood "whahahahah" gekke warren. En we moeten altijd ff kijken of er "some nice birds on the beach" zijn.. om 7 uur 's ochtens :P. En ook moest ik wat brood in een of andere auto gooien, en gingen we naar de dumpjard, want warren moest zijn oude auto verder trashen met biervlesjes... wtf.. "dia dealer! :) " schreef die in 't stof... Ik weet nogsteeds niet waar dat nau over ging..

Naja, ondertussen werk ik dus al meer dan 4 weken bij de bakkerij, en verdien al een tijdje 15 dollar CASH per uur. voor 63 en 65,5 uur betaalt gekregen deze 2 weken, en heb in deze 3 dagen al 34 uur gedaan ;), dus doe je rekenwerk maar... En de uitgaven zijn... 75 voor caravan, +-75 voor eten... per week.. zoiets.. En ondertussen een heel nieuw australisch outfit gekocht... (zwembroek, t-shirt, zonnebril, teen-slippers) paar hamburgeres gegeten van 9 dollar per stuk... eeh.. er is hier niet echt veel uit te geven..

Want waar coral bay bekent omstaat, het snorkelen 100 meter van het dorpje.. is gratish... en dat doe ik graag ;)er zijn wel grote freaky vissen die me volgen :P... verder is 't mooi.

Ondertussen weer nieuwe 4 werkers in de winkel... waarvan er 1tje al ontslagen is omdat hij niet hard genoeg kon werken... en niet goed genoeg engels snapte ofzo.. israelische kerel...

2 duitse zusjes, en een nederlander! ben ik vandaag achter gekomen... zat daar al een week.

En ohwja, heb op tavels (op wielen)gestaan om het plafon van de bakkerij schoon te maken, ben de enige die dat kan :P. Alles werd uit de werk ruimte verplaatst naar de storage en de hele grond werd die dag schoon gemaakt met extra sterk schoonmaakmiddel. "this stuff will burn your bones" zij hij nog. (be carful)
ehm..
Nadat ik een fancy slide probeerde te maken... want de vloer was heeeel erg glad.... naja, ben achterover gevallen, hoofd stuiterde van de vloer.. en werd m'n hele achterkant geweekt in die chemische troep... au...(warren:) "fok... righdo, take a shower in the hostel NOW.". Dus ik sprinten naar het hostel... douche.. de schade viel erig mee hoor... m'n brandwond van m'n linkerarm had wat van dat spul binnen gekregen.. en jeukte nog een dagje.. en begint nu zwart te worden....hehehe.. :P (niks aan de hand hoor :P)


Gisteravond zij die isralische kerel nog.. die toen buiten moest wereken.. "its raining" . Wazza: "Your shitting me".... HET REGENDE echt! ik vroeg hem nog wanneer hier voor het laatst regen was... "beginning of spring we had some small showers..". Het is nu begin van de herfst hier...

En het regende niet zo'n beetje ook
het werd steeds meer, en in de ochtent stelde wazza voor om ff mijn caravan te gaan bekijken... does it have leaks? "ohw jes... hell yea.." fok..
Uiteindelijk viel het wel mee, en heb ik ff 2 plastik bakjes onder druppelent water gezet.. en er vandaag een 3e bij gezet want het bleef maar regenen.

In de bakkerij zelf zat ook een gat in't dak.. waar we een hele grote emmer onder zetten.. wazza liet een paar lui het dak liet repareren in het midden van de nacht
.. ook moest er wat gedaan worden aan het water buiten.. want het liep nergens weg...

Ze zijn hier niet echt regen bestemt :P het hele dorp lekt en overstroomt, aan aantal mensen gingen overnachten (camperen binnen ofzo) bij het politiebureau om dat hun bed nat was :P. ik mag die 2 of 3 van die 10 dagen in het jaar dat ze regen hebben meemaken :P.

Oke, dat is m'n lange verhaal over coral bay voor vandaag, nog vragen? :P

Heb trouwens weer foto's geupload op www.4shared.com, En het password verandert naar: "australie" (login: albertbaarsma@hotmail.com)

Ik ga slapen ;). (het is hier 11:44 's middags, moet 's avonds nu beginnen om 23:00, werk tot 10 of 11:00)

Groetjes,
Albert

  • 25 April 2007 - 09:46

    Head Slapper:

    voor elke spel fout die je gemaakt heb dit jaar in je verhalen...krijg je een zwaffel aan je kop! als ik jou was zou ik die verhalen maar eens goed na lezen:P

  • 25 April 2007 - 09:57

    Jasper&jeroen:

    ... kijk dat zijn leuke verhalen.. leed vermaakt, echt weer zown actie voor jou om op je bek te pleuren SJABAAM op je achterhoofd. jeroen en ik willen betaalt worden aangezien jij rijk bent en mee wilt naar vlieland.. je moet er wat voor over hebben... 200 euro de man???

    groettjess!!

  • 25 April 2007 - 14:45

    Silvana:

    heey albert how are you. as I cab read your doing fine. I realy hope you just for one's write back to me. if you don't like me pleas say so

    kiss silvana

  • 26 April 2007 - 19:34

    Jasper AKA Balzak:

    silvana.. your the stalker off albert:P? hahah just kidding, maybe you should meet sometime.. nou albert.. heb je al een setje in de goeie richting gegeven hahaha doe je best!! hoop dat ze geen nederlands kan haha

    check je later.. homies 4 live

  • 26 April 2007 - 19:35

    Jasper AKA Balzak:

    silvana.. your the stalker off albert:P? hahah just kidding, maybe you should meet sometime.. nou albert.. heb je al een setje in de goeie richting gegeven hahaha doe je best!! hoop dat ze geen nederlands kan haha

    check je later.. homies 4 live

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coral Bay

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 58096

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: