working + daytrip xmounth - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu working + daytrip xmounth - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

working + daytrip xmounth

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

29 April 2007 | Australië, Coral Bay

Hey iedereen,

Hehe,

Nej jeroen&jasper, ik heb 't vorig jaar voor jullie geregeld, en 't is echt te makkelijk voor 200 euri te man... jullie zouden die vakantie voor mij moeten betalen :P. Ik Verdien m'n geld hier voor hard werken! ga 't niet weg geven!

En daar ben ik ondertussen al helemaal gewend aan geraakt ;) m'n armen beginnen zeer te doen van die zware spieren die zig opbouwen.... :P.
Ik bedoel gewoon dat het allemaal makkelijker voor me word... wazza heeft nu al een paar keer gezecht: "you done a good job"... en dat zij hij eerder nooit.
Misschien omdat ik al een aantal dagen achter elkaar niks verbrand heb :P. laatste keer waren 2 trays met croisants Zwart :P... heb er 30 dollar voor moeten dokken... sins dien niks meer verbrand :P.

Het is soms wel een beetje stessen in de bakkerij rond 3 uur 'snachts. zoals vandaag zij hij zoiets als: "just consentrate on 1 job", en 5 min later moesten er ineens 5 verschillende "jobs" gebeuren... tegelijkertijd...? soms niet helemaal duidelijk. Dus ik ren rond en doe m'n best, en zegt die warren "stop running around in circels" ... zucht. :P

Gisteren zij warren: "I'm going to Xmounth".(xmounth is het dichtsbijzijnde stadje, 1,5 uur van coral bay) en ik kon wel mee. Want.. ik had wat geld om op de bank te storten....
Dus ik al m'n cash mee in m'n rugzak, in de auto, de ouders gingen blijkbaar ook mee..., en toen we gingen zij hij zoiets als"It's saterday, the banks are closed"
... fucking **** dollars op zak... naja.. Blijkbaar had hij veeel meer op zak.. naja...
Where are we going?
Ik had geen idee, Blijkbaar gingen we ff shoppen, en daarna ergens lunchen.

Onderweg was het heel opvallend dat na al die regen het overal ineens Groen is! "very ritch ground... it needed rain.. diddn't rain for 1,5 years"

Uiteindelijk in xmounth moesten er schoenen worden gekocht.. ook voor mij, want ik liep op slippers en "you'll need shoes for where we are going" ... uiteindelijk 5 dollar schoenen gekregen van wazza :P, (niet echt mooi/convertabel, maar ag. gratish :P)
schoenen die ik uiteindelijk een uurtje heb gedragen :P.
Want we gingen naar een FANCY place.

een super nieuw (net 1 maand open)super luxe hotel en restaurant/bar complex..
some fancy place. best wel groot, bijna aan het strand. Alles super netjes, schoon, en leeg... wij waren de enige klanten daaro. Ik heb wel foto's gemaakt die nu al op m'n www.4shared.com staan.
check it out..

Daar dus gelunched, en ozzy footbal (rugby) gekeken op de big screen television. Go west coast eagels! want daar zijn ze die hard fan van... die hadden na een spannende wedstrijd uitendelijk gewonnen ooknog... en ik weet nu ineens wat meer over de regels van footy...

Wazza is trouwens een Echte ozzy, heb met z'n moeder gepraat, en die is 4e generatie australier. z'n vader is ook in australie geboren.

Terug gereden naar de bakkerij.. daar een toated Faccasha (SUPER SANDWITCH :) ) en daarna naar bed...

Dus ff (1,5 heen en terug)3 uur gereist voor ff lunchen :)

Vandaag veel te laat wakker geworden, om 01:20, en dus veel te laat begonnen met werken.. maar wazza vond het oke.. hij was zelf ook altijd laat :P

Hij heeft me zonet weggestuurt om ff een uurtje te relaxen, en dan weer fris te beginnen met werken... ik maak 't 2 uur omdat ik hier een uurtje zit te internetten :P.

Maar moet weereens gaan cya laters.

Groetjes,
Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coral Bay

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: