Nieuwe plannen; nogsteeds aan't werk - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Nieuwe plannen; nogsteeds aan't werk - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Nieuwe plannen; nogsteeds aan't werk

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

04 Mei 2007 | Australië, Coral Bay

Hey iedereen,

Ik wil ff melden dat ik nieuwe plannen heb gemaakt:

Ik heb eindelijk asia-airlines opgebelt. Heb gevraagt of ik stop-over in fiji kon maken; maar dat kon niet... Maar stoppen in Hong-kong, waar ik tog al over ging vliegen kon wel; met alleen extra airport-tax kosten: 120 Hong kong dollar (+-15 euri :P). Dus oke, ik blijf een paar dagen in hong kong.

M'n plan was om 14 juli terug te komen... maar dat kon niet.. 15 kon niet.. 16 kon niet.. 17, 18, 19, ... de rest van juli kon niet, alleen 12 juli was nog vrij! en dat 2 maanden van te voren! Het is dan blijkbaar hoog-seizoen. Dus dan maar 12 juli.

12 juli vlieg ik van honkong om 00:05('s nachts) en dan kom ik aan in nederlands om 6:45 's ochtens (zoiets als 10 uur vliegen)

Oke, en dan nog van cairns(australie) naar hong kong, zodat ik een paar dagen in hong kong kan blijven.... alleen 6 juli en 11 juli waren nog vrij.... Dan maar 6 juli!

Dus ik vlieg juli naar hong kong, ben dan +-5 dagen in hong kong, en vlieg dan terug naar Nederland....

Oke... dat doe ik dan over 9 weken... :P

Ik moet zeggen.. tijd gaat expencioneel snel, hoe langer ik daar werk, hoe sneller de tijd gaat! over 2 en half week heb ik al 2 maanden ++full time gewerkt!

nu ik me realiseer dat ik nog maar 9 weken heb, dus nog 2 weken werken, 7 weken over om te rijzen.... weet ik niet meer zo zeker of ik wel helemaal naar darwin, allice springs, cairns, airley beach kan gaan; een duik curses kan doen, bungee jumpen, en skydiven.... want dat wil ik allemaal nog gaan doen.... Misschien sla ik het stuk van broom naar darwin over door te vliegen...(ik weet toevallig van iemand die het stuk vanaf hier, langs broom, naar darwin wil doen in 1 maand.. misschien kan 't in 3 weken.. maar tog net wat lang) af misschien vlieg ik van broom(mid-westcoast) naar allice springs(midden aus), en vanuit daar naar cairn's... heb tog nog een vlieg-ticket over... die ik voor 90 euri kan veranderen..... hmm... (kijk op een kaart van australie om te zien waar ik 't over heb)

Ik moet er nog ff over nadenken/ over praten met andere backpackers :P. misschien wil ik een extra week werken trouwens...

Naja, komt wel goed :).

Werk gaat ook goed, doe ondertussen al bijna alles, de baas hoeft er al bijna niet meer bij te zijn :P. soms gaat ie zelfs 2 uur slapen... dan bak ik alles af... ondertussen hoef ik de meiden die hier 's nachts werken, yo en anja, niks meer uit te leggen/ zeggen wat ze moeten doen... heel relax... (trouwens +- 12 uur per dag aan't werk, vandaag maar 8 uur, maar denk dat ik deze week bijna 80 uur werk. :) )

En nogsteeds komen bijna elke avond een paar party people langs om wat pies te kopen. Soms laat warren zelfs vrienden van hem binnen om ze te laten zien hoe wij brood bakken. Vandaag was ook weer 1 of andere cricket speler die net een contract had gekregen voor het australische team bij ons in de bakkerij dronken aan het.. naja je kon het niet echt werken noemen :P. laggen ;).

Dus het gaat nogsteeds goed, en het beste moet nog komen!

Groetjes,
Albert

P.s. wees niet bang om reacties achter te laten :P.

  • 04 Mei 2007 - 07:14

    Jeroen:

    sjonge jonge gast is een dikke workaholic geworden:P wel grappig dat een groot deel van dat geld op vlieland bijna letterlijk door de plee gespoeld word;P vet dat je eerst naar hong-kong gaat, maar hoogseizoen hong-kong is volgend mij bést druk:P

    groet jeroen

  • 04 Mei 2007 - 08:21

    Je Mamma:

    Albert, je bent wel een grappenmaker met je taal. Je schrijft dat er people langs komen om wat "pies" te kopen...

  • 04 Mei 2007 - 08:43

    Jasper:

    albert is gewoon een dislect!:P niks met grappig te maken hij is een nog ergere prutser dan mij!:O, wel lijp dat je eerder terug komt.. kunnen we je weer met open armen terug nemen in ons hele gebeuren! hahaha als je echt een vlieland-vakantieganger was was je toch echt dronken aan het werk! nee grapje

    groetjes

  • 07 Mei 2007 - 18:24

    Loes:

    Hey Albert,
    ik denk laat ik eens op albert zn site kijken ;)
    klinkt tof allemaal hey! Wel heeel erg veel werken :P magoed, beter dan blut;)
    veel plezier nog daar!
    Knuf Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coral Bay

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: