de laaste dagen in coral bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu de laaste dagen in coral bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

de laaste dagen in coral bay

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

01 Juni 2007 | Australië, Sydney

hallo iedereen,

ik leef nog! 2 maanden lang heb ik 's nachts gewerkt bij de bakkerij, +- 67 uur per week gewerkt, geen dag vrij gehad, geen avond eten gehad, zogoed als niet uit geweest.... damn..

Dus het was weer eens hoog tijd om daar weg te gaan. Heb nog de laatste zaterdag een poging gedaan om uit te gaan, om slechts van 22:00 tot 00:00 te werken, en dan uit te gaan, maar het feest, dat werd gehouden omdat de eigenaars van de locale pub weg gingen, had een groot feest, waar ik trouwens de middag ervoor nog 250 "buns" voor had gemaakt, in m'n 1tje... naja..

ik kwam daar uiteindelijk te laat, en ben met een paar lui mee gegaan naar een soort van afterparty, die niet lang duurde, toen maar naar het strand gegaan om met een paar dronke lui te praten, eneh.. naja, terug gegaan iemand tegen gekomen en uiteindelijk een dvd gekeken...

was allemaal best lagge ;).

dus....
ben afgelopen dinsdag nacht vertrokken met de greyhoundbus... tog maar niet met die meisjes meegegaan want die auto was te vol geraakt.. naja.
Ik ben dus richting perth gegaan, en halferwegen, 10 uur zuid, tog maar gestopt in kalbarry.

en daar ben ik ff wezen chillen. Moest er 2 nachten blijven omdat de bus maar eens in de 2 dagen ging. het hostel was trouwens bijna leeg,.. maar de mensen die er waren heb ik ff goed mee gepraat, gechilled. anyway, heb die dag daar samen met 2 meisjes(duits en japans, bijde erg aardig) een fiets gehuurt, en zijn de weg over de heuvels, bijna langs het strand daar naar het pappagaaien centerum ofzo gegaan, waar ik ff een groot aantal pappagaaien heb bekeken... papagaaien zijn echt mooie vogels :P en grappig. daarna, nog naar de rots redbluff geweest, en rond daar hebben we op het strand gelopen, gechilled, en nog ff wezen zwemmen bij die grote golven... was echt chill..

eneh de volgende ochten richting perth. greyhound noemt zichzelf trouwens een luxe bus...maar het is gewoon een bus.. meer niet :P. dvd's die fastlopen en slechte aircon... naja, heb daar idd een of andere kerel uit zuid america ontmoet, die hier werkte in de oli industrie.. die me uiteindelijk met de taxi heeft afgezet ;) in cottesloa, perth. En daar had ik geluk mee, want het was een stuk verder van het centraal station dan ik dacht :P.

naja, dus nu zit ik hier, in perth. Is allemaal wat meer uitgaans leven hier in cottesloa, en ga zometeen misschien nog wel ergens naar toe (het is hier... 7 uur 's avonds) moet nog ff wat eten... eneh.. heb trouwens geen schoenen, wat misschien nog een probleem kan zijn :P. komt wel goed ;).

ga morgen schoenen kopen :P en zondag vlieg ik naar brisbane! om vanuit daar een lift te krijgen naar het noorden... sunshine coast.. greatbarrier reef.. witsunday islands, en zag vandaag een advertensie voor duiken vanuit magnatic island! (het grootste witsunday island) dus dat zit er allemaal aan te komen.. ga ik nog skydiven daaro... komt allemaal goed ;).

:) :) :) :)

groetjes,
Albert

  • 02 Juni 2007 - 09:25

    Ch.van Rein:

    Hallo Albert,
    Wat heerlijk al je verhalen, wat heb je en spannende tijd. Nu heb je heel wat gezien van dit enorme land, ik hoop, dat je mij straks komt vertellen en fotos laat zien in Schilde.
    Geniet je laaste maand en heel veel liefs van mij Ama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: