Up north along the coast - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Up north along the coast - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Up north along the coast

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

09 Juni 2007 | Australië, Sydney

Hey iedereen,

Jep, jammer dat niemand is meegegaan.. begon hier bijna al een beetje eenzaam te worden, maar het is allemaal wel goed gekomen.

In brisbane was het begonnen met regenen.. en het hield maar niet op... en hier is er dan zo goed als niks te doen, dus was beetje irritant. Eneh, ik heb geprobeert een lift te krijgen vanuit brisbane, maar iedereen ging eerst fraiser island doen.. en dat had ik al gedaan! Dus tog maar met de bus, een 20$ ticket naar Noosa heads... waar ze een mooi strand hebben (en waar ik eerder al een halve dag was geweest, met mooi weer) en vanaf daar ging het avontuur verder...

Dus.. toen ik met de bus onderweg was naar noosa kwam ik met het idee om gewoon te blijven zitten, om verder te rijzen met die bus... En ik had geluk! want bij het busstation bij noosa kwam ik een meisje tegen die ik had ontmoet in mijn kamer in brisbane die toevallig de zelfde bus nam om naar rainbow-bay te gaan (paar uur up the road)... dus ik heb m'n kans gepakt, m'n baggage via haar terug in de bus gedumpt en gewoon in de bus blijven zitten... was een beetje bang toen ze het gingen natellen.... maar die chaufeur had het niet door.

Rainbow beach regende het nogsteeds.. maar tog lol gehad door een beetje rond te touren langs alle hostels... maar meer was er niet te doen, dus ik ging de volgende dag gelijk door naar the town of 1770.
De dag erna dacht ik wel weer een gratis bus te kunnen nemen, maar ik werd halverwegen gecontroleerd.. en moest alsnog betalen.. maar hij dacht dat ik in harvey bay was opgestapt ;) dus was het ticket stuk goedkoper.

en in 1770 ben ik 's ochtens vroeg de zon's opgang wezen bekijken... en daar over de rotsen naar een hoger punt gelopen... de zon scheen weer! en heb nu, een dag later, hier ook lekker weer.

Ik heb 2 zweedse lui hier in dit kleine hostel ontmoet die blijkbaar een auto hebben waar ik in meekan! Dus das wel chill! En met hun en hun auto ben ik gister ook nog ff een uitzichtpunt wezen bekijken, en gisteravond was ik nog uit geweest naar de enigste pub hier.. niet echt spectaculair, maar was gezellig in een redelijk grote backpackers groep. (2 UK, 1 FR, 1 NZ, ik, en die 2 ZW) blijkbaar was het engelse meisje jarig, en kregen we allemaal een drankje van.

En vanochtent ben ik hier aant chille in de hangmat en met regge muziek :P.

En nu ik eindelijk voorbij harvey bay ben kom ik veeel mensen steeds weer tegen, en zal ze steeds weer tegen komen omdat ik de zelfde kant opga als bijna alle backpackers hier ;). En das leuk :).

Dus, het gaat allemaal goed, ik leef nog :P. en ik hoop dat jullie weer eens wat reacties achterlaten!

Groetjes,
Albert

  • 09 Juni 2007 - 08:55

    Jasper:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey albert
    man...

    mooi dat je je daar een beetje vermaakt!en dat je nog leeft.. hopelijk ben je veel wedstrijdtjes bier aan het drinken.. want inderdaad! vlieland komt er aan! dus zoek een vrouwtje die bier voor je gaat halen.. haha

    groetjesss!! ik leef trouwens ook nog!

  • 10 Juni 2007 - 05:03

    Hendrikus:

    Hoi Albert

    Gaaf man wat je aan het doen bent. Niet te veel wedstrijdjes bierdrinken, heee -. Anders wordt het weer een rondje in de ambulance. Heb wat berichten gelezen, je wel weet hoe je reizen kunt zonder al te veel geld uit te geven. Over het weer hier gesproken, 30 graden en stortregen, niet iets om aan thuis te denken. Reizen is leuker dan thuis voor je pc hangen, jip. Weet niet hoe lang je nog reist maar zal af en toe je site gaan zien.

    Groet Hendrikus

    Weet trouwens niet hoe je aan mijn email komt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 58107

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: