Eindelijk in airley! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Eindelijk in airley! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Eindelijk in airley!

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

11 Juni 2007 | Australië, Sydney

Hey iedereen!

Heb in 1770 nog ff zwaar relax, echt alleen maar in de hangmat gelegen, op het strand gelegen, en films gekeken :P. En voor de afwisseling was ik 's avonds met een paar lui wezen barbequen op 1 van de gratis barbeques :). En de dag erna

ben ik na een rit van 8 uur achterin de kleine auto van de zweedse martin en alexander aangekomen in het touriste stadje airley beach. De reis voelde alsof 't maar... 3 uur rijden was, door een mooi landschap.

Aangekomen in airley beach zijn we naar het eerste-beste hostel gegaan, en het viel me heel erg me van de prijzen, 16$ p nacht, stuk goedkoper dan de +- 22$ die ik gewend was! Maar de bierprijzen zijn hier hoger.... En dat is .. het is echt een party town hiero :P. (ik doe rustig aan hoor mam :P)

We zijn vandaag ff met de auto wezen rondtouren, en uiteindelijk een national park bezocht en daar ff een wandeling door het coastal-rainforest achtige gebiet daar, dat uitliep op een 'strand, en mooie uitzichten op de witsunday islands...

Over witsundays gesproken; heb een tour geboekt voor deze woensdag om met een zeilboot mee te gaan voor 2 dagen en nachten, heb ingeboekt voor de goedkoopste boot, maar omdat die laatst kapot gegaan is, kom ik waarschijnlijk terecht op een luxere 'romance cruize(grotere zeilboot). voor +-30 mensen... en owja, ik mag daar ook gaan scuba-duiken

En de rest moet ik nog plannen, maar heb een redelijk goedkoop pakket gezien voor skydiven, bungee, en wild water rafting in 2 dagen (sky-dive en bungee in 1 dag :S) wat ik waarschijnlijk ga doen... en dan moet ik nog een 4 daagse padi voor duikcertivicaat... en moet nog ff crocks gaan bekijken en liaan slingeren in 1 of ander regenwoud! en dat alles in de volgende 20 dagen! DAMN. en ondertussen moet ik regelen dat ik helemaal legaal kan terug komen naar nederland... en ook 2e visa regelen.. tax-back... bank rekening enzo afsluiten...(en keihard feesten) ben nog druk :P

naja, ik ga zo naar 1 of ander foam party hiero :P, duseh, ik mot weer gaan!




righto.. . heb nog 6 min interntet te verspillen... duseh, moet ff melden dat ik geen wedstrijdjes bier aant drinken ben... tot nu toe redelijk beschijden geweest met bier... en goon... (box of goon is 4L wijn voor... omgerekent 8 euri... backpacker-style :P) Ik word hier regelmatig wel omringt door dronken mensen, maar daar kan ik hard om laggen.. alcohol is onvermeidelijk hier.. het is deel van de cultuur hier! (ozzies drinken bijna elke dag.. en elke holiday is a drinking one)

Maareh, nu moet ik echt gaan

Groetjes,
Albert

  • 11 Juni 2007 - 09:08

    Jasper:

    ... Wijn was ook een favoriet in vlieland dus dat is ook wel goed! werd ook tijd dat je weer een keer ging feesten aangezien je alleen maar had zitten werken en shit!

    check je later... homies 4 live

  • 11 Juni 2007 - 16:48

    Sven:

    en wanneer ga je nou eigenlijk naar australie?

  • 11 Juni 2007 - 16:55

    Silvana:

    eey albert

    it has been a long time since we last mailed. I hope you haven't forgotten me yet I still think of you once in a while, and I hope you do the same. I am back in lovely spain now and I miss the traveling a lot. maybe we can e-mail each other once in a while so we can keep in touch. I love you.

    bello motrados et europatri sonados.

    XXX your love Silvana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: