Nogsteeds barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Nogsteeds barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Nogsteeds barcelona

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

19 September 2007 | Spanje, Barcelona

hey iedereen,

*de cagrada familia was in van de hoogtepunten van barcelona.. ben ik dus geweest sven :).

En jasper, speciaal voor jou zal ik het proberen kort te houden, en spelling te checken.. mofo :P

Die avond na m´n vorige bericht was ik nog een beetje rond geweest met de 2 australiers van mijn kamer... wat gegeten, en later bij de haven vissen(veel vissen daaro..) zitten voeren terwijl we ieders en pak sangria dronken, heel relax.

Naja, ben de dag na m´n vorige bericht ben ik ´s avonds mee geweest met een meisje uit madrid die samen met nog een paar vrienden naar een live conserd in de stad gingen. Dat was echt lijp, het verbaasde me dat de mensen zo enthousiast waren ;) geweldig vond ik het. De muziek was geneens zo geweldig, maar het publiek.. echt lijp die spaansen hiero :). Je kunt er ook op straat bier kopen enzo... goedkoop.. echt lijp.

De volgende dag heb ik geprobeert het N.I.E numbero te krijgen, maar dat was niet echt gelukt... was vroeg opgestaan en naar dat politie bureau gelopen... eerst was ik bij het verkeerde bureau, en toen ik eindelijk bij de goeie kwam, stond daar een rij die zo groot was dat hij doe hoek om ging... echt balangrijk.

Naja, terug gegaan, en terug in mijn kamer was er een braziliaans meisje, waar mee ik toen mee ging naar het strand. Hele dag op het strand gelegen.. en zij shoppen.. niet meer gezien..
Die avond met een australier en braziliaanse, die later 2 italiaanse meisjes ontmoete, waar nog 2 braziliaanze meisjes, en nog 2.. ehm.. naja, hele groep ineens. Was echt gezellig, beetje in een barretje zitten...

Deze ochtent was ik weer vroeg opgestaan om m´n N.I.E. Number te gaan halen, en zelfs om 8 uur ´s ochtends, als dat net opengaat, stond er al zo´n giga rij... naja, moet maar... toen ik eindelijk door die rij heen kwam kreeg ik een nummertje 68.. ze waren bij 30.., en ging heeeeeel langzaam, zo langzaam dat ik tijd zat had om ff terug te gaan naar het hostel, nog wat gitaar te spelen, wat te eten, en weer terug gaan en daarna moest ik alsnog een uur wachten. Maar heb toen wel, nadat ik naar een bank, en nog een ander politie station ben geweest , eindelijk een N.I.E nummer! En kan nau legaal werken in spanje...
Dus ik ben opzoek gegaan naar werk, en er zijn best wel wat kansen waar ik morgen voor moet terug komen... baantjes waar ik geen spaans voor nodig heb.... wish me luck! Ik hoop dat ´t lukt...

duseh, blijf nog ff in barcelona als ik hier werk krijg.. En dan ga ik ook wel een curses spaans doen... ik zie wel...

Naja, ik ga weer

Groetjes,
Albert

p.s. volgens mij werkt deze spellings checker niet zo goed... :P

  • 19 September 2007 - 10:25

    Jeroen:

    je moet gewoon niet zo'n halve debiel wezen met je kromme nederlands:P maffe illegale:P een paarr foutjes is niet erg..
    maar leuk dat je het naar je zin hebt! en succes met je werk!

    groet jeroen

  • 19 September 2007 - 10:34

    Jasper:

    ... albert spaanse mensen praten heel snel.. succes met je cursus mooie pannenkoek.. als je nederlands al niet eens kunt.. ongelovelijk..

    "may the gods be with you"

    wanneer begin je eens met een toekomst???..

    kus

  • 19 September 2007 - 12:30

    Silvana:

    eey albert
    I see your in spain, what is wonderfull.
    if your in the west of madrid pleas let me now so we can meet just like old times
    greats silvana
    XXX


  • 19 September 2007 - 12:31

    Sven:

    alberts chick duikt weer op :P
    go albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: