Chill werken - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Chill werken - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Chill werken

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

25 September 2007 | Spanje, Barcelona

Hey iedereen,

ehm, tja, ik laat ff weten dat ik nog leef... verder is er eigenlijk niet veel gebeurt.. de tijd vliegt hiero

Ben ondertussen aan het werk in een hostel hier in barcelona, ik werk 3 dagen in de week 8 uur lang.. heb al 2 shifts gedaan... Het is echt het makkelijkste werk ooit..
Het enige wat ik hoef te doen is mensen binnenlaten die ´s nachts binnenkomen, en verder heb ik.. 3 mensen ingecheckt in die 2 dagen... verder niks.
Zit daar een beetje gitaar te spelen, pinball te spelen... en kan zelfs slapen tijdens het ¨werken¨. naja.. ik verdien ook niet zoveel

Daarom ben ik opzoek gegaan naar ander werk en heb via een nederlands meisje hiero morgen een interview weten te krijgen zodat ik bij de helpdesk van phillips kan gaan werken.. ik zie wel!

Dus, verder ben ik hier erg aan´t relaxen.. beetje naar ´t strand gaan, tja.. beetje spaans proberen te praten tegen mijn mexicaanse collega´s.. beetje uitgaan... nog best wel wat festivals gezien trouwens... lijp..

Maareh.. het hostel is een beetje leeg, dus als jullie nog iemand kennen die naar barcelona gaat.. ik weet nog een hostel..

Mijn telefoon nummer =(¿spanje?)634111019

naja, ik ga weer,

groetjes aan iedereen!

P.s. silvana, I would realy like your e-mail adress ;)

  • 25 September 2007 - 17:32

    Jasper:

    ooit nog van plan te gaan studeren?,.. wel leuk uitgaan met al je vrienden:P

    silvana is volgens mij gewoon een crackie die voor je gebukt heeft voor wat pannenkoeken:P

  • 25 September 2007 - 22:43

    Sven:

    whahaha zou wel ijp zijn :P. albert als je haar e mail hebt doe mij die dan ook ff

  • 27 September 2007 - 10:36

    Anouk:

    Hey Albert... krijg ik toch weer te horen dat je er vandoor bent. Studie weer uitgestelt dus. Hoop dat je het daar in Spanje toch een beetje naar je zin hebt. We verwachten wel wat foto's..!!
    Groetjess...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 58100

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: