werk - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu werk - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

werk

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

29 September 2007 | Spanje, Barcelona

hallo iedereen,

ff melden dat ik ben aangenomen. ik begin maandag met een ´training´ om bij phillips sitel in de helpdesk te gaan werken.. dat word telefoontjes en mailtjes beantwoorden!

ik word opzig niet slecht betaalt.. voor spanje.. en ik moet tog een keer zo´n call center achtig baantje gedaan hebben... tog?

naja, maakt ook niet uit... verder is het leven hier best relax. ik heb nau afgesproken met het hostel hier dat ik 3 dagen in de week *werk (ik ben op dit moment aan het *werk, kan zelfs ff gaan slapen)... werken alsof je thuis zit en af en toe ff de deur open doet voor de mensen die binnen komen... en in een uniek geval mensen inchecken, en als je zin hebt de boel een beetje opruimen.. ookal is de boel netjes houden totaal niet mijn verantwoordelijkheid :p. ohwja, ik moet zorgen dat het hier stil blijft... maar dat hoef ik ook maar 1 k te doen :P

naja, heel relaxe mensen hier, leer trouwens ook een klein beetje spaans, door gewon te vragen wat is dit, wat is dat.. .. tavel=messa, stoel=sillia, computer= ordinador, etc. verder zeg ik dingen zoals; 'que tal(wat's up) , hast pronto(be right back), megustas(i like..)
buenos noches... naja, ik leer idd iets ;p. langzaam kom ik nogeens ergens..

verder ben ik nu al 3 dagen uit gegaan, steeds mee met die italiaan hiero, marko,
eerst op maandag, was niet zo heel interessant.. is altijd rustig op maandag, maar tog, verbaasde het me hoeveel mensen er nog in die disco waren... vooral toeristen, ofhoewel geen spanjaard gezien, maar tog...
woensdag ging ik naar erasmus party! echt..waarom die italiaan nau zo graag naar erasmus party wou... we moesten een bus nemen om daar heen te gaan... en 5 uur 's ochtens namen we de metro terug... mooi feest.. allemaal studenten in barcelona xD..
naja, gister, donderdag was marko uitgenodigt door zijn braziliaanse colega die we later hebben ontmoet niet ver lopen van het hostel, in een klein cafe waar een verassend goed braziliaans bantje aan het spelen was. echt lijpe mensen die daar werken bij hardrock cafe.. echt laggen die avond..

en deze avond ben ik weer aan't werk geweest.. en morgen avond weer.. das het nadeel> kan niet uitgaan op vrijdag zaterdag... en straks als ik werk moet ik steeds om 9 uur beginnen.. hmmm... word niet echt spectaculair veel uitgaan voor mij.. moet ik een oplossing voor verzinnen want uitgaan hiero is lijp!

ik hou jullie nogwel op de hoogte, ene jasper.. ja ik ben nog van plan te studeren, in februarie, in amsterdam, international business and managment...

naja, ik ga ff slapen

groetjes,
albert

  • 29 September 2007 - 09:42

    Jeroen:

    nau, laggen, tavel aaaaaaaaaaaaah!! kom op man! die kinderen op mijn stage school weten dit nog!!! en die zijn 7 jaar oud! let aub op je spelling want begint wel irritant te worden:P ga nou niet eerst spaans leren als je je eigen taal niet een kan harry:P

    groet je buurman

  • 29 September 2007 - 21:12

    Jasper:

    je bent echt een fucking idioot.. heb je het nou ECHT gezellig daar?.. hier is het 100x gezelliger..

  • 29 September 2007 - 22:07

    Hendrikus:

    tavel en boel daar kun je aan zitten, laggen, froluk, najjja tog gesellich he in spanje zo te hoore.

    WAT BEN JIJ EEN GELUKVOEGEL DAT JE DYSLACTIES BENT, JE LI8JKT MIJ WEL!!! -

    He |Albert wat zijn dat voor zogenamde vriende van je - die zo misemeuterig taal gevoeloos zijn.

    Wat weten zij nau van ole en het pruisende spaanse nacht leven? Tog?

    Najja neem mijn geschreven werk, poeetisch als het maar kan, tog? Zeg noa zelf heel de Nederlandse Lithetraire wereld licht aan mijn sweetvoeten, in coma geraakt kunnen ze niets anders dan kopen die hap, lijp man echt das pas lijp.

    Dus mijn credo - dat woord kennen die jochies toch niet - is mix zoals een te lijpe cocktail alle woorden en letters zodanig dat je het zelf net nog snapt en dan overgiet het met plezier en nu het belangrijkste type recht uit je HART.

    En laat jij dat nu net altijd al doen - jij hebt iets te vertelllen - iets te melden - en dat kun je van je vrienden met hun afgemete zinnetje niet zeggen.

    Albert ik hou van je, jouw taal en levens kunst spreken mij aan.

    ASTA LA VISTA CREDITCARD


  • 30 September 2007 - 07:43

    Sven:

    bleh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 58096

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: