jarig - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu jarig - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

jarig

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

13 Oktober 2007 | Spanje, Barcelona

Hey iedereen,

bedankt voor jullie grappige reacties :P. Ik heb geen foto voor je jeroen, en jasper je hebt wel een beetje gelijk. hendriekus, bedankt hoor.. maar haal die hand uit m´n reet... :P (p.s. jullie snappen ´t wel toch?)

Maareh, ik ben jarig. ineens, van de ene op de andere dag.. nu ben ik 19.. nogsteeds jong om hier in BCN te zitten. Echt, hoevaak ik nu al niet gehoord heb; YOUR 19?! I tought +-22 or so.. Maja, maakt niet uit :P

Is hier wel grappig dat er heel toevallig hier in het hostel een Belgisch meisje zit die vandaag ook jarig is(21), toevallig..

Naja, moet ff vertellen hoe het verder gaat; De training voor phillips is voorbij, ben deze vrijdag al begonnen met werken, was een spaanse feestdag dus kreeg ook nog 160% betaalt er voor.

Dus ik ben nu de helpdesk voor phillips, afdeling DAP(huishoud) producten... heb al maarliefst 9 klanten afgehandeld, en best veel fouten gemaakt.. gaat verder opzig redelijk goed, weet meestal wel wat ik moet zeggen, en anders kan ik het vragen aan m´n ervaren collega´s... en dat doe ik ook, veel.


Verder, bij het hostel ben ik dus nu vandaag, gister, en zondag middag aan het werk, nogsteeds voor gratis accomodatie, ze zijn wat strenger met me geworden, maar is nogsteeds heel relax... Ook al gebeuren er af en toe dingen... Zoals stond er net, 4 uur geleden, ineens de politie voor de deur... dit hostel is dus nogsteeds illegaal.. maar ze moesten gelukkig bij een ander appartement zijn.... pfff.. die baas hiervan stressed steeds meer.. is opzig irritant.. maja..

Verder is weer wat cash van me gejat... 40 euro ofzo... shit happens tog?

verder ben ik nog aan´t basketballen geweest.. een beetje.. het geweldige veltje was ineens weg, zijn ze een gebouw overheen aan´t bouwen, en heb ergens een beetje gebbalt... (heb eigen bbal gekocht voor 4 euro) en ook nog tegen wat Chineeseen gespeelt, waarvan er 1 me erna uitnodigde voor een biertje, en daarna heeft ie me een Chineese maaltijd betaalt, echt... don´t worry zij die.. ohwja, kon bijna geen engels, maar wel beetje Duits :P was grappig..

eneh.. tja, heeft hier veel geregend trouwens.. en m´n slippers zijn nu echt kapot gegaan.. deed er 4 uur over om nieuwe te vinden (zijn van de zomer hea)

verder niks te melden..

Naja, ik ben jarig, en ben aan´t werk.. ben helemaal kapot, had dus gisternacht gewerkt, 2 uur geslapen, overdag gewerkt van 11 tot 5, 3 uurtjes geslapen, hier zitten kaarten(was leuk, ezelen, blackjack en een soort van dierenboel, allemaal in het spaans :P . en nu dus weer aan´t werk.. moet vandaag extra zachtjes doen, en dus ook iedereen *silencio por va vor vertellen..

en ohwja, voor morgen 22:00 heb ik met best wel wat lui afgesproken om samen wat te gaan drinken/uit te gaan.. verder nog geen plan van hoe of waar, ik zie wel, komt wel goed.

naja, is hier verder niks te doen, en ik moet wakker blijven.. tijd om spelling te checken :P

ik vond ´t wel meevallen. :P excuses voor m´n niet grammaticaal kloppende zinnen.. ben erg moe

nog een prettige dag verder,

(arg, helpdesk zinnetje)

groetjes,
Albert

  • 13 Oktober 2007 - 06:29

    Nick:

    Gelefiticeerd!

  • 13 Oktober 2007 - 12:01

    Renske:

    Hee Albert!
    Gefeliciteerd, hè :)

  • 13 Oktober 2007 - 12:25

    Thijs:

    Gefeliciteerd

  • 13 Oktober 2007 - 13:44

    Rein:

    Hartelijk gefeliciteert broertje!

    Wel grappig dat je al vaak gehoord hebt "YOUR 19?!!" sinds je dat vandaag pas bent geworden ;)

    Anyways ik hoop dat je een hele leuke dag hebt vandaag! En zowiezo nog veel plezier in Barcelona, maak d'r wat van!

  • 13 Oktober 2007 - 23:08

    David:

    Yo! Happy Birthday ;)

  • 14 Oktober 2007 - 08:28

    Jeroen:

    gefeliciteerd man!
    en succes met die marleen:P

  • 14 Oktober 2007 - 13:17

    Jasper:

    BEETJE GELIJK??.. heb gewoon gelijk bitch.. en trouwens ze schatten altijd 5 jaar hoger dan dat ze eigenlijk werkelijk doen om iemand: een compliment te geven of iemand niet in verlegenheid te brengen dus wees niet zo blij met die complimentjes JA!!!.. en trouwens je hebt ook een fucking babyfase.. MAAR!!! alsnog gefeliciteerd en hoop dat je het gezellig hebt vandaag hahaha

    Groetjes!

  • 15 Oktober 2007 - 17:47

    Jeroen:

    haha hendrikus SLAP in your face!!

  • 17 Oktober 2007 - 15:43

    Sven:

    gefeliciteert

  • 18 Oktober 2007 - 16:57

    Jasper:

    GIVE ME ALL YOUR MONEY!!!

  • 18 Oktober 2007 - 16:59

    Jeroen:

    I'LL SUCK YOUR DICK

  • 21 Oktober 2007 - 13:31

    Jasper:

    nounounou.. dat mag wel wat minder jeroen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 58102

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: