Time fly´s - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Time fly´s - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Time fly´s

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

26 Oktober 2007 | Spanje, Barcelona

he iedereen,

nog bedankt voor al jullie felitacies en berichtjes! waardeer ik echt..

anyway het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets op heb gezet... ben druk geweest (en dit is een rot keyboard.. de t en de y en bksp werken nie... en die linker shift ook niet :p en het is een spaans keyboard waar alle knoppen op een andere plek staan.

het gaat trouwens heel goed met me! ik vermaak me hier kostelijk en de tijd vliegt, ook omdat ik zo druk ben.. ookal is het wat kouder geworden..

maaargoed, ik ga tog ff vertellen wat ik heb meegemaakt hier...
heb een leuke verjaardag gehad.. lang gew8 op iedereen, daarna met stuk of 20 wat barretje af geweest, en uiteindelijk met de 7en overgeblevenen ergens op het strand beland, en toen ik 7 uur ´s ochtens terug kwam stond er tequilla voor me klaar.. lagge avond..

maargoed, vanaf nu werk ik altijd bij de philips helpdesk van 2 tot 8 (ma-tot-vrijdag)in de middag, dus kan ik door de week elke avond uit... voorloopig word het elke maandag champangeria, dat betekend voor mij vlak na werk me een groep in zo´n bar goedkoop champainge drinken en broodjes eten, en daarna mijn gitaar op halen en gezellig wonderwall en hotel calafornia(en nog wat liedjes, en ja ik heb een 35 jaar oude gitaar mee, heb veel geoefend, en wat geleerd van andere reizigers) spelen en de rest zingen ergens.. dronken voor de lol :P.

Dan woensdag nogseeds erasmus party! was vorige 2 keer ech lijp.. waar ik nog een avontuur had met binnen sneaken met iemands anders broek.. (leg ik nog wel een keer uit :P) en vorige donderdag salsa dancing.. moet nog veel leren... maar was wel leuk ;) vrijdag zaterdag nacht en zondagmiddag werken voor het hostel... we hebben hier in het hosel op het moment een hele gezellige groep, 2 canadese meisjes die totaak 2 of 3 weken blijven, net als een italiaans en spaans meisje die hier ook zitten.. en dan heb je nog de 2 italiaanse jongens die bijna elke dag te veel pasta koken, waar ik mooi van kan mee-eten...

verder hebben we nog een opera zanger, blaise, uit de carribians over de vloer gehad... die ik hier had uitgenodigt na een random ontmoeting na salsa ergens op de rambla... die zijn paspoort nog had kwijt geraakt en later weer teruggevonden.. verder nog wat australiers.. die erg aardig waaren.. zowaar 1 die jonger was dan mij! 18 :P.. dat kan nu ineens..

dus jah, erg gezellig hier, en ben eigenlijk constand bezig... º12uur opstaan, naar werk, na werk ergens uit.. of weer werken zoals nu.. of zoals afgelopen dinsdag gitaar les geven aan een half markokaans-half belgisch meisje...
ben op het moment redelijk actief op couchsurfing.com ... naja, moet je zelf maar ff kijken, want heb geen zin om het uit te leggen :P heb een profile.. heb steeds meetings hier d´r van enzo.. is leuk....

naja, dat was ´t zo´n beetje dacht ik..

ik zet later wel weer een nieuw berichtje!

groetjes,
Albert(o)

p.s. heb geen zin om spelling te checken .:P en ja, op m´n werk schrijf ik nog veels te vaak bv.. phillips :P maar ze zeggen er niks van.. hele aardige mensen.. en redelijk relaxe managers..

  • 26 Oktober 2007 - 22:39

    Sven:

    muh bleh muh

  • 27 Oktober 2007 - 13:37

    Rein:

    hoeveel had Sven al op om 00:39 ;)

    Anyways, mooi dat het nog steeds goed gaat. Jammer dat je de zoetsappige verhalen afbreekt met een 'vertel ik nog wel een keer' e.d. =P

    Ik ben dit weekend verhuist naar Zaandam, dik relaxed, maar ik gok dat ik je daar niet meer zal zien dit jaar ;) Of wat zijn je plannen daarvoor?

  • 29 Oktober 2007 - 09:58

    Jasper:

    jij bent echt homo geworden he! met je hoofd! steeds achter al die maffe pasta vreters aan:P

    luv ya,
    die nase

  • 29 Oktober 2007 - 18:46

    A.:

    Nej.. in tegendeel... heb vanochtent nog ontbijt op bed gehad... (van een meisje, jah!) en die 2 italiaanen stinken, want ze geven me niks meer! en ze maken me steeds wakker als ze dronken terugkomen.. aso´s... echt.. die overleven het niet veel langer zo...

  • 30 Oktober 2007 - 15:09

    Jeroen:

    hoop dat je doodgaat

  • 30 Oktober 2007 - 15:12

    Jasper:

    ik hoop dat mijn neus net zo dik word als jou dikke kop..lomphoofd

  • 30 Oktober 2007 - 15:13

    Jasper&jeroen:

    maar we houden wel van je hoor:P

  • 30 Oktober 2007 - 15:14

    Jeroen:

    SILENCE... I KILL YOU

  • 30 Oktober 2007 - 15:17

    A.(nus):

    jullie zijn echt maf

  • 30 Oktober 2007 - 15:55

    (nus)A.:

    A.(nus)... zijn wij spiritueel verbonden door onze naamgeving?

  • 30 Oktober 2007 - 16:02

    Jasper:

    maar genoeg over mezelf... albert.. wat vind jij van mij??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 58098

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: