next.. Zuid amerika? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu next.. Zuid amerika? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

next.. Zuid amerika?

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

13 November 2007 | Spanje, Barcelona

Hey iedereen,

Al weer 2 weken geleden had ik voor het laatst een berichtje hier neer gezet.. het voelt niet als 2 weken, maar aan de andere kant is er wel weer veel gebeurt. Maar ik zal het kort houden. het belangrijkste eerst..

Ik was eerst van het hostel ontslagen, omdat er een neef van de baas langs kwam.. en ik had tog al een baan (was hun idee). En toen ik nog van mijn laatste weekend accomodatie aan het genieten was hadden ze ineens een overboeking op woensdag tot het weekend, en werd ik er ook nog eens uit gezet...
Gelukkig was ik niet helemaal verloren, ik ben aan't couchsurfen geweest.. ofeh.. eigenlijk gewoon bij marko gaan slapen. en ook nog op wat andere plekken.. maar kon uiteindelijk niet terug naar het hostel. Naja, heb er over weten te praten met de nieuwe 'manager' van het hostel en ik krijg zobizo nog 4 euro en misschien nog wat andere compensatie, maar kan daar niet meer slapen..

Maargoed, wat me in australie is geleerd, I don't want to hear your sad story's dus.

Op werk gaat het verder goed, ben tegenwoordig ook mailtjes.. en telefoontjes aannemen is niet moeilijk meer. En zoals ik al eerder getyped had, het zijn aardige mensen.. en trouwens, ik zit steeds ondertussen achter het internet, ben op het moment bezig spaans aan het leren via Lhttp://www.livemocha.com :P moet je maar eens kijken... en het is effectiever als ik d8! gisteravond nog een jongen uit paracuai (ofzo. zuid amerika) die alleen spaans sprak. We hebben een heel gesprek gehad.. heel simpel, maar tog. Ik begreep hem wel (hij hielp me wel, maar tog!) leer nog iets hier..

tja verder.. owhja, op gegeven moment had marko nog 2 andere couchsurfers, (2 meisjes) en toen hebben we met z´n 4en daar op die kleine kamer geslapen, gezellig.. nog naar het strand geweest sangria drinken enzo.
nog wat uitgeweest met een grote groep couchsurfers tot 6.30 ´s ochtends steeds op zaterdag.. soms op vrijdag, donderdag.. altijd laggen.

Maargoed.. heb nu 12 dagen bij die marko geslapen, en nu is het tijd om door te gaan naar een andere ¨couch¨ of tog maar in een hostel te gaan zitten, komt wel goed...

trouwens, ik heb een ticket gekocht naar mexico(ligt in noord amerika). om van daar naar zuid amerika te gaan, om dan op 25 dec die marko op te halen in savador in brazilie, om dan naar het braziliaanse carnaval te gaan. Daarna rond reizen naar argentinie enzo.. om in.. juni of juli terug te gaan naar nederland en dan te gaan studeren in amsterdam...

en ondertussen ergens spaans te leren :P heb al gehoord dat je een prive leraar in peru 2,50 euro per uur kost :P dus das misschien net zo makkelijk daar ;)


goed, voor overige vragen moet je maar een berichtje achter laten, en dan zal ik ´t wel beantwoorden,

ben aan´t werk nu :P bij phillips, nogsteeds 30 uur in de week, en krijg aan het eind van deze maand vollop uitbetaald... en dan ook het trainingsgeld...

Ik vlieg 7 dec naar mexico! om 14.35.. vlucht van slechts +-12 uurtjes..

Maargoed, jullie horen nog wel van mij

Groetjes
Albert

  • 13 November 2007 - 19:57

    Jasper:

    mexico is ook niet al te veilig dus veel plezier daar.. doe rustig aan.. het gaat verder goed hier allemaal hoor! fijn dat je ook daar intresses naar hebt..;)

    latah!

  • 26 November 2007 - 14:09

    Sven:

    okee later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 58107

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: