Nu al laatste werkdag? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu Nu al laatste werkdag? - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Albert Baarsma - WaarBenJij.nu

Nu al laatste werkdag?

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

01 December 2007 | Spanje, Barcelona

Hey iedereen,

Alles goed met iedereen? Met mij wel, heel goed zelfs :)

Ben druk geweest, en nogsteeds ff druk, maar dat zal snel veranderen.. Morgen is alweer mijn laatste werkdag bij site-philips en ik kan vrijdag mijn loon op halen, daarna zaterdag nog een afscheids feeste en ga ik maandag of dinsdag een keertje richting madrid, om vanuit daar naar mexico te vliegen!

De afgelopen 2 weken ben ik op 4 verschillende plekken wezen slapen waaronder 3 couchsurfers, (dus van www.couchsurfing.com) Waaronder ik een nacht in een tent in een verlaten open plek ergens .. bijna midden in barcelona, slapen op beton voor een nachtje waar je 's ochtens met de lokale romeniers in het spaans een simpel gesprekje hebt tijdens het koffie drinken (dat was.. een goeie ervaring) en die ochtents beetje opwarmen en stretchen met de amerikaan waarvan de tent was.

Verder geslapen bij een ene Laura, die een groot aparatement heeft waar medere couchsurfers zitten waar ik uiteindelijk 4 nachten heb geslapen... in die tijd 3 nachten uit geweest.. ben veel uit geweest, ondertussen alweer in een stuk of 5,6 grotere nachtclubben geweest, en ook weer een wat grotere couchsurfing meeting met random mensen meegemaakt...

Verder heb ik 2 nachten in een hostel geslapen.. en toen ineens werd ik uitgenodigt door een ene patrice, waar ik nu al een 3e nacht verblijf nu (ja allemaal gratis!). Best lijp om zo bij verschillende mensen te mogen slapen! en gezellig..

Dus jah, ik zie dat de tijd is gevlogen sinds mijn laatste berichtje..

en ik zie net dat ik dit berichtje een paar dagen geleden heb proberen te plaatsen, maar dat er toen iets mis was dus...

Stuur ik het nu :P

groetjes
Albert

  • 01 December 2007 - 18:09

    Jasper:

    leuk voor die gratis nachtjes.. maar ik laat me echt niet zoals jou ontmaagden door een van die vieserikken.. al helemaal niet ZO vaak!:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Albert

Voor een uitgebreid profiel van mij: www.couchsurfing.com/albertbaarsma

Actief sinds 31 Okt. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 58095

Voorgaande reizen:

06 Juni 2009 - 30 Juni 2017

Tussen 2009 tot 2017

05 Juli 2009 - 02 September 2009

Liften --> Tamera (portugal)

06 November 2006 - 01 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: